Mšice na ovocných stromech



host 
19.5.2004 16:43, zobrazeno: 29690x
Poradí někdo jak zlikvidovat napadené ovocné stromy mšicemi, dávám přednost biologickým přípravkům. Jsem začátečník co koupil zahradu a ta je celá zamšicená.
Díky za radu
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
eD - (22), 20.5.2004 6:36
Kdysi a kdesi na internetu jsem si přečetla (a schovala) tuto radu:
Jsou zahrádkáři, kterým mšice napadnou květy jabloní nebo hrušek tak intenzivně, že zničí nejen květy, ale pochopitelně i budoucí úrodu ovoce. Byl jsem v podobné situaci. Dal jsem na čísi radu a k jabloni vysadil polokeř yzopu lékařského (Hyssopus officinalis). Od té doby se mšice na jabloni neobjevily, a jabloň, která dříve pěkně kvetla, ale kvůli mšicím nedávala skoro žádné ovoce, pravidelně a bohatě rodí. Mšice mi rovněž napadly hrušeň, a to tak, že se konečky větviček zkroutily. Poradil jsem si: do kelímku jsem zasadil yzop lékařský a kelímek zavěsil přímo do koruny stromu. Již po týdnu mšice zahynuly. Poškozené konečky větví jsem pak sestřihal a hruška omladila. Přesvědčil jsem se, že yzop lékařský proti mšicím skutečně pomáhá.
Předávám... a zdravím.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host, 20.5.2004 10:09
Já mám Yzop zasazený těsně pod broskví již druhým rokem, ale zatím se mšice vyskytují na broskvi pořád, ale zkusím to zavěšení kelímků s rostlinkami přímo do stromu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 241.247 (?), 30.5.2012 14:25

Já mám na balkóně bylinky a už druhým rokem mi mšice napadají právě Yzop. Dnes jsem je zase objevila a googlím, co st ím...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host, 21.5.2004 12:42
Pokud už máte plnou zahradu mšic, myslím si, že Vám nic jiného nepomůže, než je zlikvidovat chemicky, protože