Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Tak jsem myslel, že krtek je vyřešen.Přispívám již čtvrty rok, ale asi to nikdo moc nečte

Přítel Wimpi uvádí... Zdravím pány Petra a Henryho, známé krtkobijce a propagátory sklopné drátové pasti fy Farilia. Omlouvám se všem, ale musím poněkud zchladit entuziasmus a optimistická očekávání z vysoké účinnosti této pasti...

Studuji chováni krtka již dlouhou dobu -- pasti jsem shánél jiz v počtu cca 50 kusů --celé příbuzenstvo a jejich známí... dokonce jsem si pár nechal zinkovat, protože koroze mi vadila esteticky - ne však funkčně