Založení skleníku



host - 159.59 (?) 
31.3.2010 21:22, zobrazeno: 27790x

jsem zahrádkář začátečník a koupil jsem si skleník.Potřebuji poradit, jak jej orientovat a jak jej založit.Skleník je od firmy Korbel z polykarbonátu.Na místě, kde bude stát je nyní tráva.Děkuji všem za radu!!!

george

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 159.13 (?), 5.4.2012 14:32

Dobrý den, já se tedy teprve chystám tento skleník od f. Korbel zakoupit, ale již nyní se vrhnu na přípravu. Mám stejný problém, odkopu drny trávy krompáčem a motykou :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Zdenci - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (491) - 245.30 (?), 5.4.2012 19:53

Tak třebá já jsem si pod nově budovaný skleník(trochu ve svahu) nechal vybagrovat zeminu do hloubky 60cm(v nejvyšším místě) + 20cm ještě základy. Základy jsem vybetonoval a pak ze ztraceného bednění postavil obvodové zdi a záhony a vylil betonem. Nyní už jen čekám na dodání skleníku Limes Variant D6.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 159.13 (?), 7.4.2012 16:59

A, prosím Vás, jak jste vyřešil odvodnění skleníku?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 164.4 (?), 7.4.2012 18:58

skleník nemůžete postavit v bažině, aby jste ho odvodňovali... já měl vodu v 70 cm pod povrchem, tam přišel boton s kamenama

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Zdenci - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (491) - 245.30 (?), 7.4.2012 20:39

Odvodnění jsem řešit nemusel, protože máme chalupu na suchu a ani ve dvou metrech není voda. Akorát jsem podél stěn natáhl nopovou fólii.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 224.18 (?), 12.4.2012 18:48