Příprava skleníku na sezonu



Ronnie - (11) - 220.240 (?) 
11.3.2019 22:07, zobrazeno: 4279x

Dobrý den, koukal jsem po fóru a nikde jsem odpověď na mé téma nenašel, tak doufám, že jej nebudu duplikovat. Mých dotazů je více a tak nejspíš ne. Koupil jsem byt a součást bytu je i menší zahrádka (63m2), která je spíše využívána k rekreaci. Nicméně se na zahradě nachází skleník. Tento je ve stavu, kdy poslední sadba nebyla sklizena a tak se v něm nachází uschlé rostliny i s plody (rajčata, papriky a další). Jsem absolutní zahradnický začátečník a tak mě zajímá jak skleník připravit, aby byl schopen dalšího užívání. Na netu a videích jsem nalezl nějaké návody, ze kterých jsem se rozhodl, že bych skleník umyl, odstranil uschlé rostliny a "vykouřil" (preventivně). Následně zryl původní zem a užil dusíkaté vápno na další desinfekci půdy. Následně bych do půdy přidal živiny (granulované slepičince a kravský hnůj) a z kompostu. Toto je nějaký postup, který jsem vyzjistil na netu. Ve skleníku bych chtěl pěstovat rajčata, papriky, okurky a ještě další zeleninu, samozřejmě pokud to bude možné. Prosím o radu zda zjištěné poznatky nejsou absolutně mimo mísu a pokud by měl někdo radu a nebo i více jak postupovat budu moc vděčný. Děkuji :-) 

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 230.39 (?), 12.3.2019 10:46

Zdravím, asi tak jak to píšete, moc to ale nehroťte (teď se s tím budete piplat a pak se vám celá úroda během týdne spálí, uschne nebo ji něco napadne, tak to dělejte hlavně pro radost)