Jak na skleník



host - 224.146 (?) 
7.3.2011 12:07, zobrazeno: 8986x

Dobrý den, jsem absolutní začátečník, tak mi prosím poraďte.. dostala jsem skleník, nebude ukotven, pouze bude "sedět" na obrubách.. ale jak mám udělat dno, když nechci betonovat?? Stačí nějaká folie nebo textilie.. pod to třeba ještě pletivo... vážně nevím, tak prosím za radu, děkuju Lucie

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
host - 178.235 (?), 7.3.2011 19:42

Skleník se nedává na betonovou plochu, stačí betonové dlaždice a šlapáková cestička.Kdysi jsem pro lepší a pohodlnější obsluhu vytvořil jen betonovou vanu se zeminou(v=40 cm) a na ni posadil malý skleník, který   obsluhuji po otevření jedné stěny (jako vrata garáže směrem nahoru).Rostliny v záhoně mám na dosah, do skleníku ani nevstupuji. Skleník je "přilepen" k severní stěně zahradního krbu a nepřehřívá se.Krbem se dá případně i vytápět.   AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 8.3.2011 8:53

Omlouvám se za nepřesnost :vytvořil jsem bezednou betonovou vanu, spíš by se dalo říct pouze tenkostěnnou podestu z koupených betonových plochých dílců (o síle 5 cm) usazených do betonového základku. Mráz s tím za 30 let nepohnul.  AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 70.100 (?), 8.3.2011 11:06

Žádné dno není potřeba. Běžně se nedělá Má to výhodu v regulaci půdní vlhkosti. Nevýhodu že tam lezou krtci. Když byste chtěla skleník se dnem, musíte vyrobit železobetonový bazén, který bude drahý a pro daný účel zbytečný. Cestička se dá udělat z betonových nebo plastových (traplast) dlaždic.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 224.146 (?), 8.3.2011 12:48

Moooc vám děkuju, takže dlaždice sežene manžel a pak hurá do toho.. teda ještě musíme chvilku počkat, jsme z Vysočiny a zem je tady ještě totál promrzlá.. ale semínka už dnes připravím!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku