Růže



Urban22 - (1) - 143.205 (?)
10.12.2009 8:41

Ruze moje: Leverkusen, Rosarium Uetersen, Pauls Himalayn musk, Eden Rose 85, Sympatie.

Rosarium Uetersen
Rosarium Uetersen
Sympatie, pauls Himalayen musk
Sympatie, pauls Himalayen musk
Levekusen
Levekusen
Eden rose 85
Eden rose 85
Sympatie
Sympatie
PHM
PHM
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
panidana. - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (149) - 96.2 (?), 8.12.2009 0:37

I kdybych si pamatovala jak se jmenuje ta pivoňka nebylo by mi to nic platné, kupovala jsem tenkrát úplně jinou(bílou jednoduchou) a takhle vykvetla! Ne že by se mi nelíbila, naopak, ale... to je jak s těmi plaménky.

Já nejsem žádný odborník, mám zkušenost jen s tím co mi roste na zahrádce (120m2), ale myslím, že Gertruda by se moc stříhat neměla. Jen zastřihuji odkvetlé a poškozené. Rozhodně nestříhat jako velkokvětou, to by moc nekvetla. Ona přes léto hodí dlouhé pruty - až 2m a většinou až druhý rok na nich vykvetou postraní větvičky. Ty dlouhé pruty odříznu až když jsou starší. Neřekla bych že nechce po druhé kvést ona by i chtěla ale je to takový magnet na škůdce, že koncem léta bývá někdy dost zubožená. Hlavně pilatky prýtové, nevíte někdo co s nimi?

Dám foto mého nováčka. Sazený loni, takže ještě dítě. Uvidíme jak se vyklube. Neobvyklý květ, krásná silná vůně a hlavně pořád ještě dnes drží všechny listy zelené a bez poskvrnky!

Haus Habsburg
Haus Habsburg
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
kaja.so - Bronzový Zahrádkář .Bronzový Zahrádkář. (58) - 230.129 (?), 8.12.2009 8:54