Dobrý den,
V pond.7.5. jsem obdržela část. dodávku z výše uvedené objednávky za skoro 8 tis. Zboží jsem převzala v den doručení a to co jsem uviděla uvnitř mi připadlo jako zlý sen. Všechny rostlinky byly v ubohém stavu. Zavadlé, bez barvy - bez známek života. Místo lístečku bíle klíčky či jak to nazvat. Chtěla jsem to okamžitě reklamovat, ale v úterý byl státní svátek a byl by to hřích podrobit je dalšímu trápení a tak jsem přísně podle pokynů/bohužel jen z internetu, protože žádný letáček či lísteček u rostlinek není a tak sadíme s notebookem/ rostlinky namočila a následně zasadila a tiše jsem doufala, že chladnější počasí a moje péče jim vrátí život. Bohužel ve čtvrtek a ať se dívám jak se divám nepřežije snad ani jedna rostlinka. Pochopilá by jsem to u jedné či dvou rostlinek, ale celá zásilka i odolné keříčky jako je šeřík či skalkové rostlinky které jsou jako plevel? Nevím jak se to může stát tak zavedené firmě. Nebudu uplatňovat reklamaci, když už jsem z milostí ty kytičky zasadila. A také cítím morální povinnost se se svou zkušeností podělit s ostatníma, které by mohla zlákat vaše lákává nabídka což mi přijde jako klamavá reklama. Zbytky rostlinek - převážně opěry, které zúst. nafotím a zveřejním na internetu. U firmy Bakker už nekoupím aní konvičku.Je to dobré ponaučení. V Česku máme plno zahradnictví, kde si můžu vybrat a ja naletím na hezký udělané fotografie. Tech 8 tisíc berů jako dobrou školu života
Grešáková