Réva ve skleníku



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 116.15 (?) 
19.3.2010 13:58, zobrazeno: 38168x

Jsem úplný amatér a chci pěstovat révu ve skleníku. Přečetl jsem si skoro všechny návody na pěstování. Koupil a přečetl brožuru od v. Krause ml., ale zdá se mi že je psána pro někoho, kdo má již zkušenosti s pěstováním. Není mi prostě jasné, když vyroste kmen, který nechám vysoký 60 - 80 cm s očkem, ze kterého vyroste tažeň, který vedu po drátěnce, ale já potřebuji vésti révu pod střechou skleníku. Jak ji tam dostanu?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 151.38 (?), 19.3.2010 14:03

ve skleníku mám tři hlavy.Kmínek nechám vyrůst až pod střechu, ze kterého vedu tažen po obvodu, od kterého vedou k vrcholu skleníku plodné tažně, které každý rok stříhám-no problem.

rostislavik

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 70.100 (?), 19.3.2010 14:42

Nechápu Vaše uvažování. Necháte ji tam přece dorůst. Nebo na těch 80 cm chcete snížit sklaník? Přibližte to. Neřezaná réva za rok naroste výhon o 5 metrů bez problému, nevím co řešíte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 116.15 (?), 19.3.2010 15:02

Myslel jsem, že kmínek nemá být vyšší než těch 80 cm a tažeň se krátí na jaře 2 roku na 4 až 7 oček, to znamená že se bude dále prodlužovat?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 235.249 (?), 19.3.2010 15:16

Neberte to tak doslova, Když se vám to nehodí, klidně ho táhněte výš, nic se nestane.

Druhý doraz nechápu - samozřejmě že nepřestane růst. Nebo co vám není jasné?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 151.38 (?), 19.3.2010 15:27