Réva roste, květ nasadí a nic



host - 204.1 (?)
17.5.2007 5:41
Taky by mohlo byti malo fosforu ten ovlivnuje kveteni jestli nemate prehnojeno dusikem rozbor pudy.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
jmodrany - (1), 30.9.2005 20:21, zobrazeno: 9132x
Mám 5 let zasazené 2 hlavy révy.Každý rok nasadí květ - opadá a ani kulička. Jen asi před dvěma lety 5-8 hrozínků.Jsem úplnný začátečník a navíc ani moc šikovný pěstitel.Prosím o radu-hnojení nebo ...?
Adresa :
jmodrany@seznam.cz

Děkuji předem
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
xkratoc6 - (1), 26.10.2005 21:52
To môže byť podnožou alebo klimatickými podmienkami. Ak tá ktorá odroda má nevhodnú podnož dochádza k sprchávaniu a tomu sa nedá vyhnúť ani hnojením. Révu treba vyhodiť a nasadiť si odrodu pri ktorej si si istý že nebude sprchávať to je moja rada.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
zyjan - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (512), 24.11.2006 12:08

Pokud není réva roubovaná, může být problém i v samé odrůdě nejspíš v souvislosti s typem půdy. (Měl jsem kdysi pravokořenou hlavu Neuburského, které má prý samo o sobě sklon ke sprchávání a pěstoval jsem jej v dobře hnojené, ale slínové půdě (Haná), což prý celý problém ještě umocňuje.) Ale problém může podle mě být i v absenci některého prvku (Mg) nebo některých stopových prvků.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 157.82 (?), 27.12.2006 17:47