Náhlý úhyn vinného keře



host - 42.184 (?) 
18.7.2018 14:23, zobrazeno: 3557x

Hledal jsem na netu podobný případ, ale bez úspěchu. Tak se ptám odborníků, sám jsem amatér. Během jednoho týdne začaly listy blednout a celá rostlina uvadat. Ostatní keře žádnou viditelnou vadu nejeví. viz přiložené foto. Asi 5 dní před prvními příznaky jsem na všechny keře aplikoval postřik Kuprikolu a Talentu v doporučených koncentracích. Odrůdou si nejsem jist, tak ji neuvádím

uvadající keř
uvadající keř
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 248.179 (?), 18.7.2018 21:47

Mně takhle odešly předloni, když soused vedle u sebe aplikova Roundup... Jeden hned, další později. Pokud nááhodou používáte na zahradě herbicidy, máte na ně samostatný postřikovač?           Lída    

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 42.184 (?), 18.7.2018 22:15

Herbicid používám, ale má samostatnou nádobu i trysku. V inkriminovanou dobu jsem jej nepoužil nikde na zahradě. Vinohrad je sice umístěn tak, že za plotem je pole ZD, ale letos tam byla pšenice, když tam bývá řepka tak jsou obavy na místě, ale zatím se nic podobného nestalo. Vím, že stav keře vypadá na ten herbicid, ale odtud bych to netipoval. Napadl mě hryzec, ale kolem žádné nory nevidím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 212.174 (?), 18.7.2018 22:57