Nový záhon



Stránky: 1,  2   
host - 42.149 (?) 
12.10.2010 8:04, zobrazeno: 15364x

Dobrý den, pročítám zde diskuze, ale jaksi se nemohu rozhodnout a proto Vás zkušenější prosím o radu. Během září jsem v zahradě postříkala trávník Roundapem na místech kde chci udělat nové okrasné záhonky. Na těchto místech už mám krásně uschlou trávu, kterou jsem zlikvidovala. Můj problém je ten, zdali mám teď místa porýt a případně pohnojit koňským hnojem a nechat přes zimu odpočinout a pak sázet stromky a kytky nebo je můžu sadit už teď v půli října. Chtěla bych natáhnout i netkanou textilii a zasypat kůrou. Předem děkuji za rady. 

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
   
Marvella - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (820) - 35.114 (?), 12.10.2010 10:18

Dobrý den, nejsem žádný odborník, ale místa určená pro kytky bych určitě zryla, srovnala a vytahala všechny drny. Bála bych se kytky zasázet už teď díky tomu Roundapu. S koňským hnojem nemám zkušenost, ale určitě by to základu pro sázení jen prospělo. A kytičky bych sázela až na jaře. Dělala jsem to samé vloni. Jenže jsem trávník jen hodně zryla, pak vyčistila od drnů, plevelů a kořenů, nepoužívala jsem žádnou chemii a osázela. Letos už jsem měla fantasticky zarostlý trvalkový záhon, téměř bez práce s pletím, protože plevel neměl mezi tolika rostlinkami šanci. Marcela

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 42.149 (?), 12.10.2010 11:25

Děkuji Vám za radu, já to stříkala Roundapem z jednoho prostého důvodu. V trávníků bylo hodně vytrvalého plevele a kdybych to chtěla zrýt a vytahat drny, musela bych dovézt novou hlínu, protože mám zahrádku na skále. Máme hodně kamenitou půdu, takže kam zastrčím rýč narazím na kamení a kdybych sloupla drny, moc půdy by tam nezůstalo. Novou hlínu zatím nemám. Dana

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 42.149 (?), 12.10.2010 11:27

Ještě mě napadlo, budu tam sázet i nějaké stromky. Buxus, šeřík, cypřišek a hortenzii. Děkuji Dana