Příspěvky uživatele - 109.108

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Jabloň Rubín, 25.6.2014
Mám dotaz: lze u 8letého Rubínu zkrátit letorosty a pokud ano, kdy,aby příští rok rodil?A o kolik, dnes jsou letorosty 60cm.Děkuji za radu.Markéta.
Jabloň Rubín, 1.6.2014
Ptám se jako neználek, to je pravda.Vedle Rubínu je Topaz, ten je v pohodě.Vláha ani světlo stromu nechybí.Tak mi poraďte, kde pochytat vědomosti, abych se neptala tak hloupě.Vím, že literatury je dostatek, ale co je nejlepší číst, když ne na netu... celý příspěvek >
Jabloň Rubín, 1.6.2014
Rubín -na podzim dávám ke stromu kompost, ale jinak nic.Poraďte, prosím,jak tedy pěstovat, abych se vyvarovala současnému stavu.Moc děkuji, jsem laik a nechám si poradit.Markéta.
Nový obrost po silné kadeřavosti, 1.6.2014
Dobrý den, tak moje Red Haveny jsou skoro bez listí, které jsem otrhala kvůli extrémní kadeřavosti.Dočkám se nějakých broskví, zatím vypadají celkem dobř?.Ale co dělat, aby strom během léta obrostl?Už vím, že musím stříkat na podzim, ale bude... celý příspěvek >
Jabloň Rubín, 1.6.2014
Osmiletý rubín-letos krásně kvetl, včelky létaly jak o život, ale tedˇ99% malých plůdků odchází.Zežloutne stopky a plůdek odpadne.Přemýšlím, že se s ním rozloučím a prosím o typ, jakou odrůdu -pozdní, šťavnatou a voňavou místo něho.Jsme v n.v.390m.Co... celý příspěvek >
Pokroucená nať cibule, 28.5.2014
Ale je konec května, co teď?M.
Pokroucená nať cibule, 28.5.2014
Začala se mi kroutit cibulová nať, snad květilka.Dříve jsem používala Sumithion, ale ten už není.Co jiného se dá použít?Děkuji za radu.Markéta.
Česnek zaštípnutí vrcholu?, 28.5.2014
Ten stvol je výborný naložený jako okurky do oslazeného deka.Cibulku odštípnu a stonek nakládám.Je to chuťovka.