Příspěvky uživatele - 167.81

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Staré slivky - záchrana, 17.4.2018
O tom řezání do kmene mi říkal jeden zahrádkář ale s úplně jiným výsledkem. Údajně se tím má omezit růst nových vlků a směřuje to strom ke tvorbě květních pupenů. Nějak jsem k takovým technikám skeptický a neprováděl jsem to, raději jsem začal... celý příspěvek >
Co Vaše réva 2018?, 14.4.2018
Myslím, že se nemáte čeho obávat. Slzení je i u mé révy 😉
Malvazinka a Bellamira - střih po výsadbě, 14.4.2018 Obsahuje fotku
Přidávám ještě detailnější fotky, bohužel ta jedna se mi nedaří otočit.
Malvazinka a Bellamira - střih po výsadbě, 12.4.2018 Obsahuje fotku
Dobrý den, potřeboval bych poradit kdy a jak sestřihnout ryngli Malvazinku a mirabelku Bellamiru. Obě jsou na podnoži myrobalan. Vysázeny na podzim 2017. Moc děkuji, Luboš
Moon Privilege - Nový přípravek proti monilové vadnutí meruněk, 29.3.2018
Zdravím,  při dnešním brouzdání po webu eagri jsem narazil na nový přípravek proti monilové vadnutí meruněk. Nařízení Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského o rozšíření povolení na menšinová použití
Skleník od firmy Korbel, 27.3.2018
Chci nyní objednat skleník oblouk od fy korbel, nyní už české skleníky. Rozměry 2,5x5m nyní je sleva 10% a jedno manuální střešní okno k tomu. Jen váhám, jestli vybrat posuvné dveře nebo klasické. Tady výše se psalo o nevýhodách otevíracích... celý příspěvek >
Kmínek révy, 22.3.2018
V knihách se píše nechat věšák a ten odstranit až další rok. Bohužel nemám s tímto zatím zkušenost.
Typhlodromus pyri, 9.3.2018