Příspěvky uživatele - 136.34

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Odstranění pařezu, 28.10.2008
Nic ve zlým, ten důlek na kuličky mne napadl při vzpomínce na dobývání vysokokmenů, sazených mezi válkami.To byla jiná díra. Mimo jiné jsem zkusil navrtávat pařezy a dát do nich ledek, pak zapálit.Zklamalo to.Asi jsem něco udělal špatně.Také jsem... celý příspěvek >
Odstranění pařezu, 28.10.2008
Nechci rejpat, ale ten důlek na kuličky, který jste nafotil, to musel být chudáček stromeček neduživý.Pepík
Víno a první mrazy, 28.10.2008
Nejsem vinařský odborník, mám je několik hlav jako hobby, tak berte muj příspěvek s rezervou.(Když už se nikdo neozval).Asi vám přemrzlo hrozno nějaké pozdější odrůdy, která do mrazíků nestačila dozrát.Po zmrznutí už nedozraje.Plně vyzrálé... celý příspěvek >
špatný kompost - proč?, 27.10.2008
Netušil jsem co vše se dozvím o kompostu.Protože nemám krávu, rozhodl jsem se dusík dodávat tak, že na tu hromádku trávy a listí, kterou mám v rohu na zahradě, budu chodit pravidelně čurat.(ještě ušetřím na vodě za splachování)Pepík
Co teď s kadeřavostí?, 26.10.2008
Jestliže má Váš tchán tak velikou zahradu, že může plýtvat místem a je spokojen, když ze 6 stromů sklidí 20-30kg ovoce, proč ne.Já mám zahradu malou a proto jsem rád, když toto množství sklidím ze stromu jednoho.Taky je rozdíl v tom, jestli broskev... celý příspěvek >
hnojení révy, 24.10.2008
Nejsem zahradník, mám pouze pár hlav na jídlo.Četl jsem, že réva jde s kořeny velmi hluboko.Dostanou se živiny z hnoje pohozeného na povrchu ke kořenům v dostatečném množství?Nebo je lépe dát přednost hnojení na list?Děkuji.Pepík
Stříhání borůvek, 24.10.2008