Příspěvky uživatele - 9.135

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Délka kouřovodu k udírně, 3.5.2019
10º 11' 35"
Česnek ze semen, 1.5.2019
Nevím nejsem odborník. Tipuju, že letos vyroste do velikosti pacibulky. Příští rok do jedné kuličky bez stroužků a další rok teprve palička. Poměrně zdlouhavé asi.
Rozkvétání broskvoní, 26.4.2019 Obsahuje fotku
FM3 naplno.
Jak ochránit skleník před slimáky, 23.4.2019
Doufáte marně, jsou všude. Mně už začali kosit řádek zelí co vzchází ve skleníku. Obávám se, že letošek nebude o nic lepší než kdykoliv v minulosti.
Benzínové čerpadlo na vodu - zkušenosti, 22.4.2019
Hlavně to budete muset řešit ponorným čerpadlem, protože z více jak 8 m hloubky žádné povrchové čerpadlo vodu nevytáhne. Jak píše O.
Košíkářská vrba, 21.4.2019
Není to pravda tam u vás. Přijeďte se podívat do Pelhřimova pod čističku, kde meandruje Bělá. Tam uvidíte, jak to vypadá když se vrbám daří. I olším a osikám a všemu ostatnímu. Nemusíte jezdit, podívejte se na mapách na letecký snímek.
Košíkářská vrba, 21.4.2019
Nedělejte z toho drama. Nova potřebovala oživit velikonoční zprávy něčím novým, tak nějakej salónní reportér vymyslel téma. Celým pořadem šel opakovaně záběr dvou zlomených proutků. Vždyť je to jen vrba a roste to jak vrba. Ta poroste ořezaná i... celý příspěvek >
Černý rybíz neraší, 18.4.2019
Asi máte pravdu. U mně se to sem tam taky stává, když vidím nerašící větev, prostě ji ustřihnu a spálím. Spekulovat, jestli to tazatel zalévá nebo ne je nesmysl.
Jak na mravence v domácnosti?, 16.4.2019
Mám dobrou zkušenost s bufetem od Neudorfu, loxiran. Stačí pár kapek, mravenci po tom jdou jak diví, dává se dokud vylizujou mističku, když přestanou, je po nich.