Příspěvky uživatele - 241.241

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Co Vaše réva 2017, 9.5.2017
zdravím z jihu čech, jsem naprostý laik, pořídila jsem 3 hlavy, sázené loni ke zdi pergoly, sazenice (venus modrý bezsemenný, afrodita též bezsemenná a arkádia bílá semenná), venus cca metrový má krásné zelené první listy, druhé dvě se zdají, že... celý příspěvek >
Rozkvétající broskvoně, 26.4.2017
broskvoň catharina pomalu odkvétá, letos to vypadá na první větší úrodu, 2x stříkaná proti kadeřavosti vypadá to, že letos to sní nebude tak hrozné jako loni, zato nektarinka odkvetlá stejně stříkaná, samá kadeřavost, druhá nektarinka zatím nakvétá,... celý příspěvek >
Co je to za keř?, 25.4.2017
Vypadá to na meruzalku černou, loni jsme zasadila meruzalku velkoplodou Black giant Missoury, již nakvétá nádhernými žlutými květy, měla by plodit cca měsíc po rybízu.
Mráz, 24.4.2017
jižní čechy(českobudějovicko) cca 12 Km od ČB směr ČK, v pátek ráno v 6 hod. - 3 stupně, třešně v plném květu bez úhony, sobota i neděle velmi větrno, včera poletoval sníh, dnes ráno opět mrazík -1,5, žádné další škody zatím nemám uvídíme až se... celý příspěvek >
Mráz, 24.4.2017
jižní čechy(českobudějovicko), teplota dnes ráno v 6 hod. -1,5 stupně, mírně omrzlé listy jahod, minikiwi vrchníé listy černé, mladý ořech horní větvičky černé, nektarinky část horních větviček(špičky) pomrzlá, vzaly za své i odkvetlé květy na těchto... celý příspěvek >
Kdy začíná plodit?, 24.4.2017
zelená renkloda, podnož myroblán sázená loni na jaře, letos již kvete cca 40 květů
Spirála na rajčata a okurky, 21.4.2017
spirály jsou super používá na rajčat i nakládačky, nic nleží na zemi, krásně se to obtočí, loni ze 7 rostlin nakládaček 85 zavařených sklenic