Příspěvky uživatele - 172.35

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Mandloň sladkoplodá, 4.4.2008
Prosím o radu jestli se jedná pouze o název nebo je mandloň sladkoplodá nějaký druh který má skutečně sladké plody.Jsem naprostý začátečník.
Mandlovník - co to vlastně je?, 25.3.2008
Dobrý den, jsem naprostý laik může mě někdo říct co je to za strom - jaké to má plody a jak se dají využít. Díky
Rozdil mezi renklodou a ryngli, 17.3.2008
Koupil jsem ryngli Malvazinku do nadmořské výšky 350m.Udělal jsem dobře.Díky
Jakou odrůdu nektarinek?, 14.3.2008
Já jsem všechny nekarinky které jsem kdy vysadil, zasadil na podzim protože u nás školkaři stejně všechny stromky vyorávají na podzim.
čím pohnojit mrkev a petržel?, 11.3.2008
Nejlepší je ji zaset co nejdříve z jara dokud je ještě dost vláhy aby mohla semena vzklíčit.Ten rok kdy zaseji tak nehnojím.
ovocnářská školka - Brno a okolí-reklamace, 11.3.2008
Mám také špatné skušenosti s ochotou prodávajících v Agro TuřanyChtěl bych vědět jakým způsobem se dají reklamovat stromky které nejdou a nebo když vám prodají jinou odrudu než jste požadovali.Díky
Nejchutnější odrůdy broskví, 5.3.2008
Nesouhlasím s tím že se musí broskve sázet pouze na jaře. Stejně jsou většinou vyorány na podzim tak že je lepší je hned zasadit. Spíš se jedná o to aby přes zimu neuschly. V případě větších mrazíků se dá zakrýt nějakou netkanou textilií nebo... celý příspěvek >
Jahody, 8.2.2008
Taky si myslím že je folie minulostí. Bavilo mě to snad deset roků ale potom když se folie ruší tak je zem jak beton. Ted jahody dvakrát za rok prokopu, přece je lepší když může každá rostlina dýchat a před sklizní dám mezi jahody hobliny a mám... celý příspěvek >
Jak pěstovat fíky?, 8.2.2008