Příspěvky uživatele - 45.1

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Zakalená voda v jezírku, 8.2.2009
Jezírko máte krásné! Doufám že i u nás bude jednou vidět takhle hluboko. Mimochodem, proč se mají ty bakterie dávat do filtrace? Proč se třeba nedávají rovnou do rybníčku? Možná je to hloupá otázka, ale jsem opravdu laik  Děkuju
Zakalená voda v jezírku, 6.2.2009
Dobře, zkusím to... jen doufám, že mě led udrží Co se týče těch bakterií, ještě nevím, jestli je budu kupovat, zrovna levná záležitost to není, jak jsem tak koukal. Přístí týden jedu na chalupu, tak se podívám, jak na tom je voda, rostliny a ryby... celý příspěvek >
Zakalená voda v jezírku, 5.2.2009
Když ono to fakt jinak nešlo a navíc lepší když budou streslý než bez vzduchu ne?
Zakalená voda v jezírku, 5.2.2009 Obsahuje fotku
Obávám se, že teď nepůjde vyčistit jezírko od zbytků vodních rostlin (viz foto níže - foceno koncem prosince, teď na tom asi nebude o moc lépe)
Zakalená voda v jezírku, 5.2.2009
No teda! Mockrát děkuju , pokusím se se udělat vše, co jste psal.  Mohu se zeptat, k čemu přesně slouží ty nitrifikační bakterie? A k té výměně vody - dá se použít voda dešťová?
Zakalená voda v jezírku, 5.2.2009
Jezírko je v létě na slunci od rána tak do 17hod. Na dno jezírka bych samozřejmě fólii dal, jinak jsem to ani nemyslel. A vrbu už tam máme, ale bohužel nějak moc vysokou a navíc se každé jaro musí seříznout 30cm nad zemí. Pokusím se zastínit jezírko... celý příspěvek >
Brouk v jezírku, 5.2.2009 Obsahuje fotku