Příspěvky uživatele - 29.75

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Fazole becovky, 10.4.2009
děkuji, když porostou výše tak je jednoduše ostříhám. Díky ještě jednou a přeji Hezké Velikonoce
Fazole becovky, 10.4.2009
Dobrý den, chci se zeptat jestli z kterýkoliv fazolí co mám doma ve spíži se dají pěstovat další fazole na balkoně. Nejde mi tak ani o vypěstování dalších fazolí jako o okrasu na balkoně. Nechávám je ted naklíčit v misce. Jsou to fazole-zvané... celý příspěvek >
Hnojení, 10.4.2009
Dobrý den, jelikož jsem začátečník v pěstování růží tak Vám možná můj dotaz bude připadat srandovní. Už jste začali hnojit růže? nebo mám počkat až sluníčko vytáhne všechny pupeny a lístky a teprve potom rostlince pomoci? Nebo ji už můžu teď na... celý příspěvek >
Smůla na růžích, 9.4.2009
Tak to jsem si oddychla. Děkuji moc. I Vám Pěkné Velikonoce
Smůla na růžích, 8.4.2009
Dobrý den, ty kapky se tvoří hned pod řezem, nejsou hned na ploškách ale těsně pod nimi. Jsem v tomhle začátečník takže vůbec nevím co to znamená.
Smůla na růžích, 8.4.2009
tak včera jsem našla další kapky tentokrát průhledné, růže vypadá jak po dešti, akorát že vůbec nepršelo. snad to bude dobré a jen brečí že ji bolelo to stříhání. Prosím poraďte někdo co s tím
smůla na růžích, 6.4.2009
Dobrý den, tak jsem minulý týden ostříhala svou stromkovou růži, několik dní poté mi začala "plakat". Na několika místech se vytvořily kapky připomínající smůlu na stromech, tmavě hnědé průsvitné. Nevím co to je a jestli to mám... celý příspěvek >
Počasí a letničky, 18.9.2008
když nechceš odpovídat k tématu tak neodpovídej vůbec
pocasi, 18.9.2008