Příspěvky uživatele - 234.131

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Řez meruňky, 31.5.2017
254.170: Áno, určite môžete. Rez kôstkovín (a teda aj marhúľ) robím v období vegetácie, od kvitnutia do konca augusta. Konkrétne Šittov rez ako špecifický rez marhúľ je vhodné spraviť najneskôr do konca júna. Iné rezné úkony ako napr. presvetľovací... celý příspěvek >
Plodomorka hrušková (Contarinia pyrivora), 31.5.2017
Myslím si, že žiadne "přispěchání na pomoc" nepotrebujem a ani sa nekonalo. V našom odbore je bežné a samozrejmé, že študujeme celý profesionálny život a čerpáme aj z cudzojazyčných zdrojov (toto si dovolím tvrdiť aj v mene dr.Vysloužila). Možno je... celý příspěvek >
Výchovný rez - pomoc začiatočníkom, 16.5.2017 Obsahuje fotku
Článok na tému klik - rezu (snáď to bude čitateľné). Tento spôsob rezu jadrovín nie je príliš známy ani frekventovaný, ale v intenzívnych výsadbách môže mať svoje miesto a opodstatnenie. IH
Použití netkané textílie, 6.5.2017
Tento rok som prvykrat pouzil bielu na sadbu mrkvy a petrzlenu. Udrzala povrch dlhsie vlhky, a pri dazdi sa tak neubijala zem, a nevytvaral prisusok. Som spokojny s nou
Gabrovská se Bulharům povedla, 23.11.2016
Já nemím určit, zda Stanley patří k náchylnějším na moniliósu. Mně se zdá, že všechny odrůdy jsou na tom stejně. U mňa sú v odrodách sliviek veľké rozdiely v náchylnosti plodov na moniliózu. Tie rozdiely vidím každý rok.     S pozdravom... celý příspěvek >
Co je to za hrušeň a jak ji namnožit, 16.11.2016
Krvavnička (po slovensky) to fakt nebude. Jej farba dužiny je charakteristická. A dozrieva na prelome aug.-sept. (aj keď zadávateľ neuvádza kedy dozrieva jeho hruška). Takže krvavnička to nebude, aká hnilička to konkrétne je - tak to neviem. :-) IH