Příspěvky uživatele - 248.55

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Prvni sázení - broskev či nektarinku?, 24.6.2016
Nevím, nejsem odborník přes postřiky. Spíš jsem na něj zvyklá.    Lída
Jahodnik, 24.6.2016
Jak to tady čtu, tak mne napadlo - neexistují také nějaké spreje - odpuzovače srnek? Nebo zvukové, jako na krtky? Mám ten pocit, že myslivci něco používají... Pak by ten plot nemusel být tak vysoký.   Lída
Prvni sázení - broskev či nektarinku?, 24.6.2016
Tak ano - probíhá řízení o prodloužení platnosti osvědčení, druhý výrobce má platnou registraci Kuprikolu 50 do 31.5.2019.  Nenapadlo mne, že to změní. No nic, zásoby už mám.          Lída
Prvni sázení - broskev či nektarinku?, 24.6.2016
V květnu bylo na eagri - končící přípravky uveden Kuprikol 50, ukončení uvádění na trh 31.5.2016´. Teď to hlásí, že záznam nebyl nalezen, ale na vyhledávači je vidět, že tam záznam byl. Tak nevím, třeba od ukončení používání... celý příspěvek >
Co je to za brouka?, 24.6.2016
Jo, Konvalinko, vím, ale psali, že k nám se dostalo oklikou z USA. Máte pravdu, že je víc žravé, dokonce říkají, že vytlačuje ta naše sluníčka.  O Německu jsem to nevěděla. Ony mají oba státy podobnou povahu, tak jestli se to nepřeneslo i na ta... celý příspěvek >
Co je to za brouka?, 23.6.2016 Obsahuje fotku
No nebo to bylo tím, že ta larva na fotce je toho "amerického" sluníčka. Naše domácí jsou holt zvyklá dřít víc. Viz obr.- nahoře je slunéčko sedmitečné, dole dravé slunéčko východní (k nám se dostalo z Ameriky).  Lída
Co je to za brouka?, 23.6.2016
Chraňte ho! Je to larva slunéčka, které likviduje mšice, asi je máte na uvedených stromech.      Lída
Prvni sázení - broskev či nektarinku?, 23.6.2016