|
Stiga Turbo 50 S, 23.6.2010 Dobrý den
Na sekačce mám motor Briggs 675... |
 |
Jakou sekačku na 1700m s cenou okolo 15tis?, 15.6.2010 Omlouvám se za za nepravdivou informaci (prodával jsem tak, jak jsem koupil od technika v servisu sekacek...), neoveřil jsem si informaci u pana Googla :-)
P. |
 |
|
 |
Jakou sekačku na 1700m s cenou okolo 15tis?, 14.6.2010 Dobrý den
Vlastním Stigu Turbo 50S, motor Briggs je dost silný a nastartuje ho bez problému i žena. Sekám plochu také kolem 1700m a bez problémů.
Když jsem ji koupil tak jsem psal sve zkusenostia přikládal i foto...
Zkuste kouknout do starších... celý příspěvek > |
 |
MTD, 26.5.2010 S tímto vyžínačem jsem udělal kdysi stejnou zkušenost, že hrozně špatně startoval. Používal jsem totiž starší benzin. Jakmile jsem koupil nový čerstvý bylo po problému. Tak bych začal asi odtud - nejjednodušší pokus...
P. |
 |
Stiga Turbo 50 S, 25.5.2010 Dobrý den
Dvůr a před domem (což je taky zhruba dobrých 500m) jsem sekal i křoviňákem často, ale ta zadní zahrada, kde jsou ty fotky, trvala přes tři hodiny a další hodiny trvalo hrabání, což se mi tak často dělat nechtělo. Ale teď to snad přes... celý příspěvek > |
 |
No ta 48 má menší koš a na tu konstrukci Combi jsem nesehlal dostatečné reference (nemyslím, že by byla špatná - ale je to poměrně novinka, tak mě v servisech nedokázali říct dlouhodobé zkušenosti), ale hlavně jsem nechtěl ocelový... celý příspěvek > |
 |
Vybral jsem si hlinikovou konstrukci proto, ze se sekackou prejiždím i před chalupu a občas zavadím o nerovnosti v kolem domu, takže i pozink by se mohl časem prodřít a začít rezivět.
No a pak jsem se rozhodl pro tento motor po dlouhe... celý příspěvek > |
 |
Stiga Turbo 50 S, 17.5.2010 Při každém vysypávání koše jsem musel sekačku zhasnout, ale pokud jsem zrovna nepřetáhl vysypání a neměl už kolem nože hromadu "namulčované trávy" nastartoval by i můj 5 letý syn - chytala opravdu na lehké zatáhnutí. Když byl prostor plný,... celý příspěvek > |
 |