Příspěvky uživatele - sasa

Trava seta na podzim, 7.10.2004
Dobry den, Zasela jsem travu cca pred mesicem, trava uspesne roste, vlahy ma dost. Nejsem si jista co dal: 1.mam ji posekat jeste na podzim? 2.pohnojit?(vim ze jsem mela asi pri seti, ale nijak jsem nehnojila) 3.co s misty, kde se trava uplne... celý příspěvek >
Zasazeni velkeho jehlicnanu, 7.10.2004
Dobry den(zda se ze pokracuji k velsim akcim:o) Chtela bych zasadit jiz vzrostly jehlicnan(150-160 cm smrk myslim to je) Strom bude na konci rijna vyrypnut s celym balem ze sveho stavajiciho prostredi a mel by byt zasazen do nasi zahradky. Mam vsak... celý příspěvek >
sazeni tuji, 7.10.2004
Vsechny Vas zdravim, uspesne jsem s pomoci Vasich rad zasazela keriky a kvetinky a ted bych se rada pustila do sazeni tuji. Jakmile vykopu jamu pro konkretni stromek, musim do jamy jeste neco pridat? anebo staci zemina, kterou vykopu a pak ji zase... celý příspěvek >
jakou popinavku, 7.6.2004
Dobry den, jsem total laik,ale vynasla jsem si rostlinu, ktera roste do 8-15 mentru a rocni prirust ma az 3 metry.Jmenuje se Rdesno(polygonum aubertii) bile kvete a krasne voni.Co vim neni primo popinavka, ale da se zachytit za plot(nevim jestli na... celý příspěvek >
vistarie popinavka, 7.6.2004
Dobry den. vybrala jsem si pro zarust dvou poli plotu kvetinu:RDESNO(polygonum aubertii).docetla jsem se, ze rocni narust muze byt az 2-3 m. Ted ctu o vistarii.ktera z nich je vhodnejsi pro RYCHLYzarust, pekny vzhled a nenarocnost. Misto je cely den... celý příspěvek >
kere kolem plotu, 7.6.2004
Dobry den. Moc Vam dekuji za vycerpavajici odpoved. Myslite tedy ze bych mohla nakombinovat uvedene rostliny(opadave) k sobe? a nasledne z nich pak vytvorit cely plot? nabizeji mi koupit metrove, jiz vetsi kere anebo male proutky a vypestovat si... celý příspěvek >
re:rychl rostouci drevina-osika-prosba, 2.6.2004
osika?byla by vhodna kolem domu k plotu? jak je narocna a opadava? nic nevim akorat to, ze se mi libi, diky za info