Příspěvky uživatele - 082m

Krtko a stromy, 17.5.2012
Dejte návod jak chytáte krtky do pastí popřípadě typ pastí a kde je možnost zakoupení.
Škůdce na švestce Stanley, 15.5.2012 Obsahuje fotku
Dnes jsem objevil na listech švestky ze spodní strany útvary podobné hálkám které kopírujjí podélnou žilnatinu listu. Jsou na pohmat tvrdé a po rozlomení jsou uvnitř oranžové housenky o velikosti 5-10 mm. I když mám na zahradě více stromů peckovin i... celý příspěvek >
Banánové slupky, 8.1.2012
Nemohu častým zaléváním louhem rostlinám uškodit? zde jste zřejmě zaměnila slovo výluh za louh(namočením banánové slupky vznikne výluh) Zdravím Vlastimil
Ředění slivovice, 7.9.2011
tak zkuste zaskočit do lékárny
Postřik, 22.5.2010
Mám vyzkoušený přípravek Bofix který ničí dvouděložné plevele.Pozor na vinnou révu!!! (je to uvedeno v návodu). Prodává se v balení na 200 m2.
co to může být za brouka?, 11.1.2009
Předně se omlouvám, nejsem žádný odborník ale přesně takový brouk se objevuje každý rok na mé zahradě a dokáže ve velké míře okusovat letorosty stromů. Buď je nakousne a ty uschnou nebo je ukousne docela. V určitém období ho nestačím likvidovat.... celý příspěvek >
Gabrovská nebo Lepotica?, 11.1.2009
Tak sdělte jak jste v pálenici dopadl
Ředění slivovice, 7.12.2008
Pokud se mohu přidat k diskusi tak já ředím pouze dest. vodou. Vodu kupuji v lékárně kde ji destilují v koloně ze skla - možná ji v jednom diskusním příspěvku označují jako potravinářská. Rozhodně bych nepoužil vodu která je označena jako technická... celý příspěvek >
Pokazil jsem kvas?, 7.12.2008
Nic jste nopokazil. Kvas vypadá krásně, klidně ho můžete zakrýt ale ne na těsno. V sudu se nashromáždí CO2  a ten zabraňuje tvorbě plísní. V literatuře dokonce doporučují kvasné zátky. Pokud chcete urychlit proces kvašení lze dát sudy do teploty... celý příspěvek >
Jakou ranou slivoň?, 3.12.2008