Příspěvky uživatele - HH

Zelena zahrada, 17.2.2009
odkud berete "jistotu" že centrála dodává někam někomu napřímo a tím obchází vlastního distributora. Němci mají ve svých věcech pořádek a pro zastoupení není problém podle výrobního čísla vysledovat cestu stroje z výrobní linky až po... celý příspěvek >
Může svíčka zničit zapalování?, 16.2.2009
nevím, nejsem právník (a jestli § 620 odst. 4  - kde zákon připouští podmínky záruky - koliduje s § 627 odst. 3), víc se mi líbí § 623, na to by mohlo shořet docela dost věcí (a důvod v návodech objevujících se upozornění... celý příspěvek >
Může svíčka zničit zapalování?, 16.2.2009
souhlasím s radkem, k tomu není co dodat, snad jen že Stihl např. podmiňuje záruku používáním orig. oleje do benzinu, což se někomu nemusí líbit a můžeme o tom polemizovat (viz jiné vlákno), ale je pravda že v záruce je zadřených strojů opravdu... celý příspěvek >
Briggs a Stratton Classic 3.5HP, 14.2.2009
zkontrolujte správnou hladinu oleje, dejte nový benzin (od jiné pumpy než jste koupil ten co tam ted máte) a když to nepomůže (víc se v tom nehrabte - máte stroj v záruce)  tak do servisu nebo prodejci a reklamovat (to že jen dováží vás ale... celý příspěvek >
traktor nebo rider, 14.2.2009
ee nejlevnější jsou power build, pak IC, intek a nakonec vanguardy teda v řadě vod brigse
Nová pila stihl ms 360, 14.2.2009
jak už jsem psal 361 nahradila 360ku a v podstatě je to spíš evoluční záležitost (drobná vylepšení, lepší antivibrační systém..), ale je to nově zkonstruovaný motor a s 360 nemají spolu shodné díly, revoluční změnu představuje např. řada 441 (motor... celý příspěvek >
traktor nebo rider, 14.2.2009
Viking je dceřinná firma Stihlu na zahradní techniku, výroba a vývoj je v rakouském Kufsteinu.
Výběr pily na šmrdlání kolem domu, ne šunt, 14.2.2009