Příspěvky uživatele - michael

Poradte mi - Choroba jablone?, 19.5.2015 Obsahuje fotku
Ďakujem všetkým za odpovede.  Inak na vošky používam CHEMSTOP (proti mravcom) a o ostatne sa postarajú lienky a ostatné predátory. Niekedy im ale treby aj trochu pomôcť. Mal som podozrenie na tie mšice, ale naozaj som tam žiadne nevidel a... celý příspěvek >
Poradte mi - Choroba jablone?, 18.5.2015 Obsahuje fotku
Ale ja som tam tie vošky - mšice hledal a nenašiel. 
Poradte mi - Choroba jablone?, 18.5.2015 Obsahuje fotku
Vkladam fotku jabloni, zabudol som.
Máte někdo zkušenost s odrůdou Ligol?, 4.6.2009
Ja mám zatiaľ jednoročný stromček, ale ten som začal zháňať hneď potom, ako som tieto jablká prvýkrát jedol. Boli krásne veľké červené a vynikajúcej chuti. Sám som zvedavý, aké budú u mňa na záhrade.
Úplne orezaná hruška, 27.5.2009
Síce nie som odborník, ale asi by som sa snažil vypestovať znovu terminál a kostrové konáre. Tie nové výhonky odstraňujte postupne, nie naraz, lebo by vyrastali aj tak ďalšie. Niektoré odstráňte a ostatné zatiaľ skráťte tak, aby terminál bol... celý příspěvek >
Jak jste na tom se rzí hrušňovou?, 15.6.2008 Obsahuje fotku
Potrebujem poradiť, keďže som práve v posledných dňoch objavil malé oranž. flíčky na listoch a ešte som nikdy nevidel prejavy Rzi hrušnovej. Prikladám obrázok a ďakujem za odpoveď. Odpovedám si sám, stačilo si pozrieť iný príspevok s fotom. Zajtra... celý příspěvek >
stromy a mravenci, 11.5.2008
Ja som kmene stromov natrel prípravkom "Chemstop", dá sa to bežne kúpiť. Nie je ale dobré, dávať to priamo na kmene. Lepšie je ho predtým niečím obaliť  - ja som použil bežnú potravinársku polyetylenovú fóliu. Odvtedy mám s mravenci i... celý příspěvek >
jaká to mohla být odrůda jabloně?, 19.4.2008
Ďakujem za typ, je to veľmi dobrá www stránka. A musím vyjadriť obdiv p. Vysloužilovi, ako dokáže snáď na každú otázku odpovedať. V mojom prípade ide skutočne o Kalvil červený podzimní, neviem či to platí i na ten pôvodný dotaz.