Příspěvky uživatele - venyka

Majoránka, 25.1.2015
u nas jednoleta, ale vydrzela my 3 roky.☺
Hořká zavařená rajčata, 2.3.2013
a ten protlak si delate vlastni?
Hořká zavařená rajčata, 24.2.2013
sklenice jsme predem vyvarili...
Hořká zavařená rajčata, 24.2.2013
predem sparena a oloupana.
Hořká zavařená rajčata, 24.2.2013
 zrala rajcata san marzano, jsme zavarili září - říjen 2012. ale kdyz je nyni otevreme, tak jsou horka...? cim to? nic jsme k nim nepridavali. jen jsme je dali do sklenicky a zavarili. dekuji
Jak zpracovat zelená nedozrálá rajčata?, 24.2.2013
mam trochu jiny problem... zrala rajcata san marzano, jsme zavarili. ale kdyz je nyni otevreme, tak jsou horka...? cim to? nic jsme k nim nepridavali. jen jsme je dali do sklenicky a zavarili. dekuji
Vřes obecný (calluna vulgaris) - přezimování, 17.2.2013
:(my bohuzel zahradu nemame. takze vse prezimovava v pokoji, kde se netopi... :)
Vřes obecný (calluna vulgaris) - přezimování, 21.10.2012
Dobrý den, jsem začátečník, ale já dám vřes domu - do místnosti kde se netopí...
Živý plot z rozmarýnu, 20.10.2012 Obsahuje fotku
Při letním cestování po Itálii jsme objevili takto krasne rozmarýny (u Benátek)
Rozmarýn - moje poznatky, 20.10.2012
já mám dvě rostlinky v kamen. květináčích na parapetu jih/východ ve 2 patře paneláku... zalévám minimálně - 1x týdně, spíše rosím. do květináče jsem dala asi jednu třetinu kamínků, aby při dešti kořeny nebyly ve vodě... na zimu ho dám, do pokoje... celý příspěvek >
Jak zalévat rozmarýnu? nahoru nebo do mističky?, 20.10.2012
po několika pokusech (asi 5 - během několika let) se mi konecne 2 rostlinky drži... opravdu taky zalévam minimálně. mám je v kameninových květínáčích na parapetu - jiho/východ (taky bydlím v paneláku) asi jednu třetinu v květináči mám kameny, aby při... celý příspěvek >
Škůdci na bazalce, 29.8.2010