|
Severní strana zahrady, 12.5.2007 stín milují hortenzie, čechravy -astilbe, kapradiny, zmiˇnované bohyšky, v podrostu hortenzii nizoučký pupkovec - krásně kvetoucí pomněnkovýma kvítkama, ve zbytku roku zdobí zahradu zelenými listy, barvínek, z kvetoucích vyšších - orlíčky v různých... celý příspěvek > |  | Bacopa bílá a fialová, 12.5.2007 mně nepřezimovala, viditelně chce méně zalévat, já ji přelila - ve snaze, aby mi neuschla.. |  |
|  | vanilka, 12.5.2007 jo, to je problém vzniklý z různého pojmenovávání rostlin, protože všude se o otočníku dočtete jako o vanilkovém keříku a lidi pak z toho mají hokej. Ještě že existují latinská jména, i když jsem účetní, umím už jich taky hezkou spoustu... celý příspěvek > |  | Vistarie, 12.5.2007 tak to je teda paráda...nádhera... |  | Co s tím?, 12.5.2007 určitě šlahouny ponechte, pokud vám někde překážejí, klidně ustřihněte nebo naveďte zpět tam, kde vám překážet nebudou. Lidově se tento přísavník jmenuje psí víno, na podzim má modré bobulky, kterými se taky úspěšně množí. Já mám porostlou... celý příspěvek > |  | Břečťan, přísavník a jejich vliv na zdivo domu?, 12.5.2007 břečťan vysadit hned, to zimy si zvykne...já mám polovinu dřevěného plotu pod břečťanen - ten je jako nový, ten, který je bez břečťanu musíme letos opravovovat - měnit shnilé laťky. Přikláním se k tomu, že jej břečťan chrání a vysušuje.