Příspěvky uživatele - ewina

Vysadba tulipanov - do keramických nádob, 26.9.2007
já květináče obaluju bublinkovou folii na zimu
Přísavník vs. borovice, 25.9.2007
dobrý den, mám na zahradě přísavník, který z části šplhá po vzrostlé borovici. Teď jsem zjistila, ž je už skoro u vrcholu. Je možné, aby borovici nějak oškodil nebo ho tak můžu nechat? Moc si nedovedu představit, jak bych ho zastřihávala a... celý příspěvek >
Černy jeřab (Aronie), 8.8.2007
tak jsem je připekla v troubě ale i tak dobrý... do jogurtu a tak... mňam...
Černy jeřab (Aronie), 23.7.2007
děkuji za tip... o zapékání v troubě jsem četla, vznikne něco jako marmeláda....taky víno zní zajímavě, nejsem moc odborník na výrobu, ale našla jsem na netu návod, že se bobule macerují dva týdny v bílém víně a je hotovo....tak nevím.... jsem... celý příspěvek >
Černy jeřab (Aronie), 23.7.2007
Dobrý den, máte někdo nějaký osvědčený recept, jak využít plody aronie? Děkuji.
Barvy na odkvetlých květinách (hyacinty a krokusy), 23.7.2007
dobrý den, nejsem odborník, ale já krokusky nevyndávám, pouze pokud potřebuju rozesadit. Barvu asi přesně nepoznáte, podle mě by cibulka od fialových měla být tmavší než od bílých a žlutých...
pivoňky - zaschlá poupata, 21.6.2007
Mě se to stává také, letos jsem pivoňky občas zalila a většina vykvetla, jen pár poupat bylo jakoby plesnivých, tak nevím čím to je...myslím, že mravenci jim vůbec nevadí.
živý plot, 20.6.2007
No já se v tom moc nevyznám, ale nemohl by to být hloh?
Pivoňky - přesazení, 7.6.2007 Obsahuje fotku
přidávám taky jednu
co je to za rostlinu..., 23.4.2007
děkuju, máte pravdu, je to opravdu mandloň nízká. Zkusím část přesadit na jiné místo, vypadá moc hezky a když je chráněná..... :)
Hortenzie, 18.4.2007
můžu kolem hortenzie masypat mulčovací kůru?
co je to za rostlinu..., 18.4.2007 Obsahuje fotku
poradíte mi prosím, co je to za rostlinu? mám toho plnou skalku :) růžový květ - 5 lístků, listy to má dlouhé a zubaté. Mě to připomíná něco mezi broskví a kdouloní ;) díky