Příspěvky uživatele - Mojmír

Letní řez u nově vysazených slivoní, 13.6.2007
Pane Stanislave, srdečně děkuji za radu. Mojmír
Letní řez u nově vysazených slivoní, 12.6.2007
Prosím o radu. Na dvouletých stromech slivoní mám letorosty 80 až 100 cm dlouhé. Jaký řez a kdy mám u těchto stromků provést. Prořezávání výhonků do koruny samozřejmě provádím. Děkuji za odbornou radu M.
Habr obecný - řízkování, 22.5.2007
Díky, jsem začátečník v užívání těchto stránek. Učím se. Jsem vděčný za radu jak vhodně postupovat.
Javor dlanitolistý - Acer palm.Blodgood, 22.5.2007
Díky. Rostlinu jsem obdržel před třemi dny. Byla úplně zdravá. Protože se hnědnutí "jakoby zasycháná" listů projevuje dva dny, předpokládám, že jde o úpal. Je sice v polostínu, ale 2 až 3 hod. je na plném světle. Zkusím přistínit. Ještě jednou díky.
Javor dlanitolistý - Acer palm.Blodgood, 21.5.2007
Mám trochu jiný problém. Několik dní po výsadbě (z kontejneru), konce některých listů hnědnou a list se kroutí. Prosím o radu a názor. Děkuji M.
Routa vonná, 20.5.2007
V jednom televizním pořadu uváděli, že routa odrazuje zajíce. Protože mám zahradu, kterou nelze oplotit a zajíci jsou mým velkým problém, rád bych se optal, zda někdo má s touto rostlinou zkušenosti? Případně, kde je možné sazenice zakoupit? Děkuji... celý příspěvek >
Mirabelky - Miragrande a Bellamira, 12.5.2007
Nemyslel jsem to ironicky. Naopak. Díky. Opravdu jsem Váš kontakt využil a odrůdu Bellamira mají v sortimentu. K druhé reakci: tyto mirabelky jsou ( mají být ) velmi odolné proti moniliové hnilobě a virové šárce.
Mirabelky - Miragrande a Bellamira, 10.5.2007
Díky za radu a nápad.
Mirabelky - Miragrande a Bellamira, 9.5.2007
V jednom čísle časopisu Naše krásna zahrada jsem se dočetl o nových odrůdach mirabelek: Miragrande a Bellamira, které jsou vysoce odolné k moniliové hnilobě. Bohužel je však marně sháním. Neví někdo, kde se dají koupit a jaké mají opylovače? Děkuji... celý příspěvek >
Habr obecný - řízkování, 8.5.2007