Příspěvky uživatele - Hypr

Kolik sazenic habru na metr?, 16.8.2007
Dobrý den, na podzim bych si chtěl vysázet živý plot z habru, ale nevím kolik se jich sází na jeden metr (aby byl hodně hustý) a jak velké sazenice jsou nejvhodnější. Děkuji za odpovědi
břečťan na svahu, 26.4.2007
Dobrý den chtěl bych si zakrýt svah břečťanem.Dám na svah netkanou textylii a na ni pletivo.Chtěl bych požádat o radu jestli to tak můžu udělat.Děkuji
Javor acer platanoides, 24.4.2007
Ten stromek byl v kontejneru a byl vysoky 1.2metru.Je pravda že jsme ho měli aspoň 3 hodiny zavřený v autě na slunci.Děkuji za odpovědi.
Blahočet čilský, 24.4.2007
Prosím o radu jak se pěstuje Blahočet čilský.Jestli se musí na zimu schovávat a jaké podmínky potřebuje.Děkuji.
Habr kdy vysázet , 20.4.2007
Jsem začátečník a chtěl bych si vysázet plot z habru.Nevím kdy ho vysázet a jak velké sazenice jsou nejlepší.Díky za odpovědi.
Habr jak velké sazenice, 20.4.2007
Jak velké sazenice jsou vhodné k založení živého plotu.
Komule - Buddleia Daviddii, 20.4.2007
Co to znamená hluboký řez.A jak rychle roste?Máme ji už druhým rokem a je pořád stejně velká.Tak mám strach ju zastříhávat.
Javor acer platanoides, 20.4.2007
Na lístku přibaleny ke stromku je napsáno že nesnáší zamokřená místa.Tak nevím jestli ho mám zalévat.
Javor acer platanoides, 18.4.2007
Dobrý den, zasadil jsem javor platanoides a do dvou dnů zčernaly konečky listů. Můžete mi poradit, co s tím a proč se tak stalo? Zasadil jsem ho na slunné místo.
Habr jak roste, 5.4.2007
Nevite kde se da v okoli Brna koupit levne habr?Dekuji vam za reakce na muj dotaz.
Habr jak roste, 24.3.2007
Děkuji za odpvěď já mam pozemek kde chcu zasázet živý plot na jih.Je tam sucho a mám málo vody.Chtěl bych tam zasázet plot tak asi 2metry vysoký.Je habr dobrá volba?
Habr jak roste, 23.3.2007
Chtěl bych vědět jak rychle roste habr a jaké podminky musí mít na žívý plot.Nemám vůbec žádný zkušenosti.Díky za rady.
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty