Příspěvky uživatele - Pudloo

Poraďte vysokou borovici do vyšších poloh, 11.3.2024
Jde o Krušné hory, 850 mnm, poblíž rašelinišť - vysoká hladina podzemní vody kyselé reakce. Ze dvou stran chráněné místo u domu otevřené směrem na jih. Chtěla bych krásnou huňatou borovici vyššího vzrůstu nejlépe rychleji... celý příspěvek >
Rýnsko-hessenské vedení - obava z ohýbání, 10.5.2023
Jsem nováček v pěstování révy, loni jsem měla první úrodu. Pokouším se o rýnsko-hessenské vedení.  Loni jsem si zapomněla nechat nezkrácený výhon a všechno jsem osečkovala, tažke jsem to letos na jaře tak nějak pytlíkovala, ale stejně...... celý příspěvek >
Smršťovací hadice - která vydrží?, 9.5.2022
Používám smršťovací hadice,  kupuju vždy nejlevnější z Číny a mám tak 2 na sezónu. zkracuji a zkracuji. Ráda bych pořídila nějakou trvanlivější, určitě to někdo dokáže vyrobit i kvalitněji, dejte mi prosím tip na dobrý poměr cena/kvalita. Díky.
Defekt na kmínku mladé broskvoně, 8.5.2021
ja vim, kdybyste videl zbytek hospodarstvi a domacnosti...  zitra ji naleju akvarijni vodu s kalem - o akvarko se staram asi tak jako o zahradu, takez vyzivne to bude dost.
Defekt na kmínku mladé broskvoně, 8.5.2021 Obsahuje fotku
a ty další defekty nad ránou? Mám je taky vyřezat a ošetřit? Viz fotky.
Defekt na kmínku mladé broskvoně, 8.5.2021
(chtěla jsem opravit ten Cupricol na Kuprikol, ale nebyla jsem přihlášená, takže mi to teď nejde). Mám ještě Talent a Sulku.
Defekt na kmínku mladé broskvoně, 7.5.2021
Děkuji. Nechápu, že jsem si nevšimla dřív, moje blbost. Mám jí třeba ještě víc ostříhat, aby to utáhla? Je teda ostříhaná dost, jen jestli by mělo smysl jít do tvaru "věšák"? Květy asi zmrzly, ale plůdek kdyžtak raději vylámat?
Defekt na kmínku mladé broskvoně, 7.5.2021 Obsahuje fotku
Půjde to ještě nějak zahojit? Jak? Děkuji
Co myslíte, asi uříznout - letošní výhon, 21.10.2020
děkuji za pochvalu, mě to přišlo jako chcípáček :-) takže až na jaře,.