|
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 24.4.2017 Dobrý den pane ji ko.
Nikdy jsem práci servismenů nekrityzoval a ani je nijak nenapadal. Snažím se jednat slušně a to nejen s nimi.
Oni tvrdí jak moc mají práce, jak jsou naší hloupostí udření a místo... celý příspěvek > |
 |
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 24.4.2017 Dobré odpoledne pánové.
Tak jsem se zeptal techniků fy Polari a Paramo na tzv. biosložky v benzínu. Byl jsem jimi poučen, že biosložky v tom smyslu jak je chápeme mi (náhrada z řepkového oleje) se přidává jen do... celý příspěvek > |
 |
|
 |
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 21.4.2017 V pořádku. Mě nevěřte, já jsem se ptal jak řeší palivo třeba na Aljašce, když jsou dlouhou dobu odříznuti od možnosti čerpat nové palivo a neznali jsme nikdo odpověď. Tak jsem napsal dotaz přímo výrobci a presentoval jsem jeho odpověď. Je jasné, že... celý příspěvek > |
 |
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 21.4.2017 Dobrý den pánové. Mnou výše presentované informace, jak jsem uvedl, jsou od techniků firem Polari a Paramo, tedy výrobců benzínů. Já se živím motorovou pilou. Proto jsem napsal, kdo nevěří ať si napíše k výrobcům. Co uvádějí výrobci... celý příspěvek > |
 |
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 21.4.2017 Dobrý večer.
Tak jsem nebyl líný a napsal jsem dotaz do Parama, Unipetrolu, Polari a Benziny technikům. Odpovědělo zatím jen Paramo a Polari. V obou případech se schodli na tom, že benzín i namíchaný bezín s olejem (tzv.... celý příspěvek > |
 |
Problémy po delším odstavení stroje se spalovacím motorem, 15.4.2017 Dobrý večer pánové. Samozřejmě se mohu mýlit. Samozřejmě vše co jsem napsal je jen můj subjektivní názor a nikomu ho nenutím a nikomu nedoporučuji, aby dělal to co já. Vše to byla jen úvaha. Samozřejmě, že v Africe, Jižní americe a v Rusku si hlavu... celý příspěvek > |
 |