Příspěvky uživatele - Martin_Sviadnov

Bestway metalframe bazén - zvětšení průchodek - funkce skimmeru, 19.5.2017
Filtrace má průtok 6000l/h. Takže si myslím, že by stálo za hřích ty průchodky vyříznout na větší průměr.
Bestway metalframe bazén - zvětšení průchodek - funkce skimmeru, 19.5.2017
Dobrý den, máme bazén Bestway metalframe kruhový 3m. Je dodávaný s kartušovou filtrací. Ta je celkem slabá. Pořídil jsem letos Intex Krystal Clear pískovou filtraci. Ta je dodávána i s hadicemi a bazénovými průchodkami pro napojení k hadicím.... celý příspěvek >
Řez ryngle oulinské, 12.5.2017
Děkuji všem diskutujícím za zajímavé a podnětné příspěvky. Ač jsem začátečník a úspěch pro mě bude typu: "vyroste / zaplodí / uzraje / chutná", velmi vítám i informace o původech a vlastnostech podobných odrůd. Jde hlavně o zkušenosti zdejších... celý příspěvek >
Řez ryngle oulinské, 11.5.2017
Ještě bych k diskuzi doplnil, že pokud bude můj stromek samposprašný a ovoce dobré (tj. dozraje do sladka), tak budu spokojený ať už to bude Oulinská nebo Ontario. Je to totiž docela dobře možné, že má Ing. Fidla pravdu, a je dobře a správně to tu... celý příspěvek >
Řez ryngle oulinské, 10.5.2017 Obsahuje fotku
Doplňující fotky. Ing. Fildo, je Vaše tvrzení nějak doložitelné? Já, jako laik, jsem nucen věřit serióznosti prodejce. Věřím, že Kruh by si nechtěl udělat špatnou reputaci podváděním zákazníků a jsem optimista v tom, že ví, co prodávají.
Řez ryngle oulinské, 10.5.2017 Obsahuje fotku
Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu ohledně této ryngle oulinské. Letos v dubnu sázená jako prostokořená. Terminál a dvě kosterní větve podle mého svírají příliš ostrý úhel. Měl bych oba terminály střihnout na větevní kroužek a udělat tak ze... celý příspěvek >
Proč pupeny neraší, 6.5.2017