Příspěvky uživatele - zved@vec

Kadeřavost broskvoně 2020, 24.2.2020
V čom konkrétne? Nie som odborník na postreky. Vyhýbam sa im, koľko sa len dá. Robím iba nevyhnutné postreky: broskyne proti kučeravosti, slivky proti piliarke a ak treba, štepy proti voškám. Napísal som len svoje skúsenosti. Tento rok mi postrek... celý příspěvek >
Kadeřavost broskvoně 2020, 23.2.2020
Ja postrekujem broskyne kuprikolom. Tento rok to bolo 15.2., odvtedy boli minimálne 3x dažde a postrek je stále na stromoch. Podľa mojich skúseností je dobré postriekať aspoň 2 hodiny pred dažďom (keď je priame slnko, aj menej), aby postrek stihol... celý příspěvek >
Díra v jabloni, 16.1.2020 Obsahuje fotku
Dobrý deň. Je to už staršia debata, ale mám podobnú situáciu. Máme starú hrušku Magdalenku. Otec cca. 20 rokov dozadu opílil celú korunu. Dôvod nepoznám. Hruška si vytvorila korunu novú a darí sa jej. V jednom z tých pahýľov po pôvodných konároch si... celý příspěvek >
Muškatelka letní dlouhá (Cukerinka, Medovinka), 16.1.2020 Obsahuje fotku
Dobrý deň. Na jeseň 2019 predávali túto odrodu v Uherskom Ostrohu. Poznáte ju niekto? Zodpovedá popis realite? Zatiaľ ju nemám, ale vyzerá to na veľmi skorú hruštičku. Ďakujem.
Zkušenosti s odolnějšími stolními odrůdami - PIWI, 6.10.2019 Obsahuje fotku
Gróf Monte Christo (Graf Monte Christo) Mňa tento rok prekvapila odroda Graf Monte Christo. Pán gróf (hrabě) zatiaľ vôbec nemá pánske maniere, skôr by som povedal, že je to riadny pracant 😊. Sadenicu som vysadil v júni (červnu) 2018. Mala... celý příspěvek >
Broskvova ryngle, 2.10.2018 Obsahuje fotku
Dobrý deň, v roku 2016 som si zakúpil z Čaklova "Broskyňovú" ringlotu. Chcel som po dozretí Althanovej ešte neskošiu ringlotu. Zatiaľ nerodí. Vtedy v ponuke ju uvádzali aj pod synonymom Excalibur. Teraz som si pozeral ich ponuku a všimol som si, že... celý příspěvek >
Hnědnutí od pecky u ryngle, 19.9.2018