Příspěvky uživatele - Regrep

Olej nebo tenkovrstvá lazura?, 1.10.2017 Obsahuje fotku
Dávám výsledné foto.
Olej nebo tenkovrstvá lazura?, 8.9.2017 Obsahuje fotku
Ahoj všichni,  Potřebuji poradit s nátěrem nové dřevěné terasy. Terasa bude z Borovice stepní 26 x 146 4 m.Prkna už mám nakoupené.Rozměry terasy cca 20m2 Někdo tvrdí, že na tyhle měkké dřeviny stačí tenkovrstvá lazura a někdo... celý příspěvek >
Prosím o radu - VARI?, 5.8.2014
To je věc názoru...
Prosím o radu - VARI?, 5.8.2014
Díky za určení typu Koupil jsem to s pluhem obracákem, 2x hrobkovací radlička, brána, vyorávač brambor, pojezdové kolečko a přední závaží... A to vše za 5000,- Kč Takže v pohodě...
Prosím o radu - VARI?, 5.8.2014
Už studuji internet a vypadá to na kultivátor Mountfield Takže teď ještě zjistit jaký to je model...
Prosím o radu - VARI?, 5.8.2014 Obsahuje fotku
Ahoj všichni, Potřebuji poradit co je tohle za typ VARI. Má to být cca 15 let starý stroj. Podařilo se mi ho dneska koupit. Startuje - funguje, ale dost věcí je potřeba udělat a sehnat. Proto mě zajímá, jestli někdo poradí... celý příspěvek >
Azuro 400 dokončení, 29.6.2014
Taky řeším obdobný problém. A pokud se pokřivý(vyboulí) na pár místech plech po nalití betonu ??? Vadí to??? Nebo to může zůstat??? Není to nic tragického, ale je to vidět při bližším pohledu, že je bazén na pár místech vyboulený...
Stavba zahradního domku, 19.8.2013
A ještě mě zajímá, jestli mám v takovém zahradním domku řešit parozábranu? Z venku bude OSB deska 12mm, pak polystyren 12cm a zevnitř zase OSB deska12mm... Mám dávat zevnitř pod tu OSB desku parozábranu???  Vytápět v chladnějším počasí by... celý příspěvek >
Stavba zahradního domku, 19.8.2013 Obsahuje fotku
Ahoj všichni, chtěl bych jako většina zahrádkářů postavit zahradní domek. DĚLÁM TO DOBŘE ? - POTŘEBUJI KONZULTACI 1. Mám rovinatý pozemek, ale mám tam spodní vodu.  2. Kdysi jsem si pořídil velmi levně stavebnici dřevěné garáže ze sedlovou... celý příspěvek >