Příspěvky uživatele - martincz

Darling netěsní - poradíte?, 15.5.2017
Díky. Hledal jsem vše, ale takhle obecně mě to netrklo zkusit :)
Darling netěsní - poradíte?, 15.5.2017
Díky za pomoc! Martin.
Darling netěsní - poradíte?, 14.5.2017
Prosím pěkně, mám na chalupě po bývalém majiteli ještě starý darling, funguje bezvadně, až na to, že netěsní a prokapává ve spoji mezi hřídelí a čerpadlem. V terminologii jsem naprostý laik, takže raději posílám video, uměli byste mi poradit, jaké... celý příspěvek >
Kyselinky v moštu - jaky změřit/odhadnout, 26.9.2015
Díky za odkaz, takto krásně sepsaný článek jsem ještě nečetl a více mi poodkryl alchymii kyselin ve víně. Koupím tedy K-Reagenz a a pomalu se budu chystat na sklizeň. Je to pro mě jen domácí kvašení, takže o nic nejde - snad jen o ten pocit mít... celý příspěvek >
Kyselinky v moštu - jaky změřit/odhadnout, 25.9.2015
Právě ty zkušenosti bych mohl nahradit aspoň v začátcích měřením. Myslím, že zrovna titrace není moje slabá stránka, takže zkusím K-Reagens. Nicméně díky zatím za odpovědi!
Kyselinky v moštu - jaky změřit/odhadnout, 25.9.2015
Přátelé, chystám se na své první vinobraní. Solaris mi pomalu dosáhl cukernatosti 24 °NM (refraktometrem). Ale nevím, jak jsem na tom s kyselinkama. Máte nějaký jednoduchý osvědčený způsob alespoň odhadu? Mám obavu o příliš kyselé víno. (Mám... celý příspěvek >
Napadení révy - hálčivec?, 3.6.2015 Obsahuje fotku
Dobrý den kolegové, prosím o radu, je to hálčivec? A co na to? Omite? Díky moc. (Odrůda Solaris, hnojeno nejdříve na list Wuxalem, pak do půdy ke každé rostlině dvě hrsti Orgevitu a trocha síranu draselného, postřik proti houbovým... celý příspěvek >
Odstranění přebytečných střapců?, 20.6.2012
U paw paw pozor na nutnost opylení geneticky odlišnou rostlinou (jinou odrůdou), samosprašná je zatím prokazatelně jen Prima 1216 (mám jednu) ale i u ní je lépe mít i jiné drůdy. Já už více než ten solaris na zahradu nedostanu, mám 20 hlav a vím,... celý příspěvek >