Příspěvky uživatele - yirka

Osvětlení na pergolu, 17.7.2015 Obsahuje fotku
já jsem použil hada
Nejlevnější tryskací písek, 7.11.2011
ano taky používám písek na zámkovku k plné spokojenosti
Douzeni koupeneho uzeneho, 25.10.2011
Douzení uzeného, také jsem zkusil, v Makru koupil uzený bůček, a rovnou šup do komína, přeudil cca 8 hodin na cca60 a výsledek překvapivě dobrý Jsem v uzení úplný začátečník a tak také sonduji a shodou okolností jsem natrefil na vyučeného řezníka a... celý příspěvek >
Stavba udírny s grilem svépomocí, 7.10.2011 Obsahuje fotku
Tak mám letos dobojováno, kolaudační večírek byl OK, udírna udí, je fakt, že maso jsem zatím nezkoušel,  ale do vánoc se o něj pokusím, jinak uzeniny a douzenej bůček , mňam, dobouchal jsem střechu a doklepal dlažbu, spíchnul... celý příspěvek >
Uzení salámů a jiných masných výrobků, 29.9.2011
jsem na tom asi jako Vy, také jsem dostavěl , zkouším a učím se, Na maso si zatím netroufám a tak jsem nakoupil v Makru pár salámů, několik typů, nejvíce se mi osvědčil Selský a Vysočina, topím na 60 a nechal jsem cca 8 hodin, výsledek byl... celý příspěvek >
Stavba udírny s grilem svépomocí, 2.9.2011
například tyto klinker lícová cihla děrovaná NF  / malý formát klinker lícová cihla děrovaná VF   /  velký formát lícová cihlka děrovaná Roben pozor je několik rozměrů a to nejen délkově, ale i na výšku, koupit jdou i např. v... celý příspěvek >
Při startování tahá za šňůru, 31.8.2011
tak tak sřižený klínek, před měsícem jsem opravoval, jo a souseda to koplo tak že měl jelito na žebrech a pár dní byl mimo hru
Přechod z klasického grilu Weber na plynový?, 25.8.2011
já jsem letos taky pořídil plynový gril pod verandu ne sice weber ale konkurenci od campingaz, trošku jsem si připlatil a koupil s RBS hořáky a je to opravdu velká výhoda, protože ani kapka tuku na hořáky, všechno jde pak do myčky,... celý příspěvek >
Jak vymyslet čerpadlo z jímky na dešťovou vodu, 17.8.2011