Příspěvky uživatele - 159.231

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Chřadnoucí sloní noha, 3.8.2012
Mnohokrát děkuji, zkusím to a uvidím. Mrzelo by mně, kdyby mi odešla. Je nádherná a byl to pro mně opravdu cenný dárek. Snad se mi uzdraví :)
Chřadnoucí sloní noha, 30.7.2012
Zdravím všechny nadšené pěstitele sloní nohy. Mám problém..před časem mi sloní noha začala usychat - má suché listy, začaly schnout od spodu a teď jich je suchách docela dost. Jsem amatér, sloní nohu jsem dostala darem a je to dar mně cenný,... celý příspěvek >
Sedmikráska, 22.4.2012
Pokud není sedmikrásek v trávníku větší množství, nemusí se hned používat herbicid. Sedmikrásce se daří na půdách chudých na živiny a tak se dá silně omezit i přihnojením hnojivem s vyšším obsahem dusíku. Mám vyzkoušený postup, že na na rostlinu... celý příspěvek >
Jak naředit Aminex?, 10.3.2012
Dějuji za reakci, ale na tom odkazu je ředění, jak se domnívám, na hektar a to přepočítávání mi moc nesedí. Množství Aminexu na 1 ar vychází 5 ml. To je v rozporu s výše poskytnutou radou. Dostal jsem totiž ještě jednu radu - 45 ml/5 l vody, sice je... celý příspěvek >
Jak naředit Aminex?, 10.3.2012
Děkuju moc za úplné vysvětlení.
Jak naředit Aminex?, 10.3.2012
Děkuji za radu. Plevel v plném růstu znamená, že má být v určité velikosti, nebo můžu trávník sekat? Ještě bych se chtěl zeptat, jestli na trávník můžou vstupovat děti a zvířata, případně za jak dlouhou dobu.
Jak naředit Aminex?, 9.3.2012
Dostal jsem lahvičku Aminexu s tím, že je vhodný na zničení plevelů v trávníku. Nevěděl by někdo jaké množství Aminexu a vody se má použít na 1 ar trávníku? Má někdo zkušenost s tímto postřikem?
Automatické otvírání oken skleníku, 23.1.2012