|
Příspěvky uživatele - 187.62
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
clemantisy - jak množit, 31.7.2008 hezké:)... já jsem se o tom nikdy neučil, tudíž jsem naprostý laik, přesto jsem si říkal, že by bylo dobré na to upozornit :) |  | clemantisy - jak množit, 31.7.2008 teď mě napadla ještě jedna věc, nevím o plaméncích zase tolik, ale je docela možné, že pokud použijete množení semeny (tedy čumáčky), vyroste rostlina která nebude úplně odpovídat kultivaru...
Některé kultivary (u některých rostlin, nevím jestli u... celý příspěvek > |  |
|  | Koi Kapr - červené fleky, 29.7.2008 Dobrý den,
nevíte co může způsobovat červené fleky na koi kapřících? Můj největší krásný modrý koi má už nějakou dobu velké červené fleky na jednom boku (něco jako když nás lidi kousne komár) a zdá se mi, že má trošku červeno i kolem žaber...
jinak... celý příspěvek > |  | Onemocnění jabloní, 29.7.2008 zatím přirůstá... uvidíme...ránu jsem zatřel balzámem a bonsai lakem s fungicidem :-) uvidíme... |  | dotaz na umístění zahradního jezírka , 28.7.2008 já bych asi šel pod ty ovocné stromy nebo pod ten buk... ale pod bukem máte zřejmě, jak říkáte, příliš slunečno...