 |
Příspěvky uživatele - 21.230
|
 |
Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
|
 |
Solo Twin, 19.2.2011 On to je celkem šroub, ne "šroubek" M 10! Na rozkresu od J.S. to je položka č. 2 a ruční přimazávání, položka č. 1, vpravo dole. |  | Solo Twin, 19.2.2011 Jen ještě doplním fotku spodní strany s naléváním oleje. Ten "podivný" šroub vpravo od hrdla nádrže, je stavitelné olejové čerpadlo! Ano, již v roce 1965! |  |
|  | Solo Twin, 18.2.2011 Ty jsi dobrý, to myslíš že se mi tak bude dařit? No ale v té historii je stále co objevovat a jsou výrobci, kteří se vytahují, že to a to mají dnes použito jako první na světě! Bohužel je mezi nimi i STIHL. Řízení dodávky paliva měl již Dolmar dávno.... celý příspěvek > |  | Solo Twin, 18.2.2011  Díky p. J.S.. Jen doplním co jsem se chystal vložit. Ono to z rozkresu vypadá jako monoblok, ale není. Mezi válci je mezera ve výši zdvihu, spojeny jsou patou a horním žebrem, také zajímavá technologie, zvlášť uvědomí li si člověk ty roky vzniku a... celý příspěvek > |  | Solo Twin, 18.2.2011  Ahoj j.c.. Jsem rád, i když "těžce " hádáš, trefil jsi se! Je to tak. Není sice v rukojeti, je na tradičním místě, tedy pod výfukem, ale nalévání probíhá s pilou vzhůru nohama. Ono není zrovna moc co porovnávat v tabulkách a z tabulek se... celý příspěvek > |  | Solo Twin, 18.2.2011 Tak pardon, nechci vám diktovat co by vás mělo zajímat a co ne. Z toho co jste napsal si ale doufám udělá úsudek každý sám, ona ta historie značky se tu převaluje i ve vašich příspěvcích celkem často. A značka bez historie, to není značka, to je... celý příspěvek > |  | Solo Twin, 18.2.2011  Zdravím. Začnu odzadu, ale neberte to nijak ve zlém. Právě takoví veteráni jsou ta nejlepší škola pokory a respektu ke konstruktérům, technikům, ale i dřevařům těch dob. Firma, která dokázala byť jen třeba v omezené sérii něco takového, nemůže být... celý příspěvek > |  | Solo Twin, 18.2.2011 Dobré ráno a výborně! Další zajímavost, kterou jsem neuvedl a tajně doufal, že se někdo najde kdo ji odhalí . |  | Solo Twin, 17.2.2011  Zdravím přátelé. Dovolil jsem si založit takové více méně téma pro zajímavost. Kdo bude mít zájem, ptejte se, kdo o ní něco ví, pište. Je to rarita podobně jako Dolmar KMS 4. Tato pila má dva válce, dvě zapalování a jeden karburátor. Nemá AV prvky,... celý příspěvek > |  | Odstranění betonu ze dvora, 17.2.2011 Jinak postup je následující - celkem těžký bagr přijede s nasazeným hydraulickým kladivem se špicí (oškrtem), beton rozbije, nasadí lžíci a kusy vybere a to celkem hluboko, podle hloubky založení. Pokud máte možnost navézt hlínu do vzniklé jámy,... celý příspěvek > |  |
|  | Zkusenost s krovinorezem Honda UMKA 435, 7.2.2011 Souhlasím s Vámi, mám tyto motory celkem rád. Zejména na zahrádky. Téměř bezporuchové (tedy pokud někdo nezapomene, že v motoru je olej separé). Nízký hluk, takže nebudí člověka v 6, 00 ráno, ano, "téměř" nezakouří a aby zakouřil, to už by bylo po... celý příspěvek > |  | Choroba kůry - prosím o pomoc s určením, 3.2.2011 Tak teď nevím, měl jsem podobný problém na jabloni. Okraje jsem pečlivě "začistil" do živého, zatřel mým oblíbeným Sanatexem VS a je po problému. Krásně se rána zavaluje, nikde jinde se již problém neobjevil. Řekl bych že Sanatex na rakovinu... celý příspěvek > |  | Oleo mac 740, 30.1.2011 Snad žádná značka a není to jen o pilách, nemá v celé škále modelů to nej na světě. Jasně že se sem tam něco nepovede, hlavní je přijmout kritiku od uživatelů, mít zájem jim naslouchat. STIHL mi, podobně jako SOLO, právě tím imponuje. U STIHLu je jen... celý příspěvek > |  | Oleo mac 740, 30.1.2011 Jj, nějak tak to bude. Byl to spíš příklad kdy se místo poškozeného motoru použije starší (vrakoviště) motor např. z havarovaného auta. To nemusí být nutně "bazar omlazovač". |  | Oleo mac 740, 30.1.2011 Při požadavku výbrusu zákazníka pošle u těchto strojů " k šípku " každý servis. Žádný se dnes již nedělá a rozhodně dělat nebude. Ani výrobci už nedodávají "výbrusové" písty a je to zcela logické. Hliníkové odlitky potažené... celý příspěvek > |  |
 |
|
|
|