Příspěvky uživatele - 21.230

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Seřízení karburátoru WYL (kopie), 18.1.2010
Zdravím Lubore, pak to nejspíš bude kopie. Emulzní trubice vzduch ani přisávat nemůže! Vede palivo a to se rozprašuje v nadávkovaném množství v difuzoru, kterým proudí vzduch. Jehla se spodnímu okraji přiblížit nemusí, uzavírá trubici nahoře, svým... celý příspěvek >
Stihl ms 390, 17.1.2010
Poradí si bez problémů i s destinásobkem.
Motorova benzinova pila k baraku, 16.1.2010
Ano, je Němec jako Němec, ale pouze u značek s tradicí (STIHL, Dolmar, SOLO), především proto, že stále vyrábí doma v Německu a pokud ne, řekne to veřejně. Ne jako předchozím "odborným " příspěvkem doporučované "Německé " pily za... celý příspěvek >
Seřízení karburátoru WYL (kopie), 14.1.2010
Ad 1) nezapomenout utěsnit výfukový kanál. Ponechat namontovanou svíčku a zkoušku provést max. tlakem 0,5 atm (na bary už jsem starý :-)) Ad 3 a 4) jehla nereguluje podtlak, ale přítok paliva do emulzní trubice (to je ta plastová trubička). Ventilek... celý příspěvek >
Seřízení karburátoru WYL (kopie), 14.1.2010
Vezmu oba příspěvky najednou. Ty chlopně má každá membrána a uzavírají/otevírají přívod a výtlak paliva, bez nich by to nefungovalo. "Záklopku" jsme objasnili. Není tam špuntík, ale membránka a ano, malé sítko. To pod čím je, není tryska,... celý příspěvek >
Seřízení karburátoru WYL (kopie), 14.1.2010
Lubore, není nic jednoduššího, než na těle karburátoru najít přesné označení. Každá řada WY. karburátorů má několik variant, stejně jako např. WT, C1Q, C3A atd.. Jsou dané požadavky výrobců strojů, když už jste na stránkách Walbro, nebo ZAMA, jsou... celý příspěvek >
Seřízení karburátoru WYL (kopie), 14.1.2010
Honzo, ten karburátor není žádná kopie, ale normální výrobek Walbro, továrna v Hong Kongu. Šroubek pod krytkou je běžný šroub nastavení jehly, bohatost směsi, podobně jako u plovákových karbců ségrovka na jehle. Opatrně jehlu šroubkem nadzvedněte,... celý příspěvek >
Problem s filtrem na mot. pile, 13.1.2010
A víte že ano? MS 440 a MS 441 mohou být osazeny shodným typem HD filtru a skříň MS 441 není až tak nepodobná technickým provedením MS 440. U MS 310 není téměř žádný rozdíl v konstrukci skříně filtru vzduchu jako u mnou výše jmenovaných modelů.... celý příspěvek >
Problem s filtrem na mot. pile, 13.1.2010
Doufám, že je myšlena aktuální technická vyspělost obsluhy, nikoliv výrobce, protože nevím o nějakých větších stížnostech na tento problém. Filtr tazatele ani po vyfoukání není 100% čistý, dochází, nebo došlo, zde k nějaké chybě, znečištění, které... celý příspěvek >
Problem s filtrem na mot. pile, 10.1.2010
Zdravím společnost pilkařů. Je to půl hodiny co jsem vstal a pustil komp, od pátku poprvé! Máte pravdu p.J.S., takto bych opravdu nepsal, ale aspoň se tu našel někdo, kdo si rýpnul a správně! Podívejte se pořádně na návod Dolmaru! Co je napsáno o... celý příspěvek >
Problem s filtrem na mot. pile, 10.1.2010
Oprava, ne rejžákem ale třeba kartáčkem na ruce!
Problem s filtrem na mot. pile, 10.1.2010
Mistře J.S., nejsem R.B. a nikdy nebudu ale jedno vím na 100%. Vliesové a pod. filtry je nejúčinější vyprat a ještě mokré vyfoukat. Ona mokrá pilina se lepčí klouže chlupama :) a klidně i opatrně vydrbat rejžákem. Pro MB - nejlepší pomoc je rychlá a... celý příspěvek >
Problem s filtrem na mot. pile, 10.1.2010
Pardon, já nevěděl že tady se píše jak scénář pro vékávéčka, na pokračování. A mistře J.S. proč tlakový vzduch ne pro nylonový filtr? Oni se nemaj rádi?
Problem s filtrem na mot. pile, 10.1.2010
Správně to je, ale bohužel to není pouze o vyfoukání a už vůbec jen o vzduchovém filtru! Začnu od zadu. Filtr je třeba při takto intenzivním ucpávání také vyprat ve vlahé jarové vodě, protože jemné prachové částečky spolu s mlhou paliva zalepují... celý příspěvek >
Stihl 023 nestartuje, 3.1.2010
Gufera mnohdy nevypadají poškozená, bohužel ale přesto tlak neudrží. Nalitím paliva do spal. komory je neodskoušíte, pokud se vznítilo toto palivo, nalité do komory, ještě neznamená, že jej tam také dodává karbec. Vzduchová mezera je O.K., má být 0,3... celý příspěvek >
Další diskuze:  3132333435>  
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika