|
v jakém stadiu máte melouny?, 29.7.2008 Jééé to je paráda:))) takové fotečky už chci taky-tento rok poprvé jsem je nasadila-ten déšt jim dal opravdu zabrat-opravdu bych řekla sic jsem začátečník, že pokud Vám nějaké odešly, tak se utopili-hodně vody jim opravdu nesedí.Mám ale jiný dotaz na... celý příspěvek > |
 |
Odrůda rajčete, 26.7.2008 Prosím Vás jakže se jmenují ty žluté oválné rajčátka tyčkové?děkuji moc-prosím přesný název:)) |
 |
|
 |
Celer 2, 24.7.2008 Děkuji moc, dobrá rada-vyzkouším:)))letos jsem bez mrkvičky:((ale příští rok už budu o něco chytřejší a hlavně pohnojím:))) |
 |
Rjačata - kroucení listů, 24.7.2008 Tento rok jsem poprvé nasadila rajčata 70 sazenic:)) velká rodina:)) a mám je na 3 místech na jednom jsem stříkala proti mšicím a na těch druhým nic ani nehnojila a výsledek... ty co jsem postříkala proti mšicím tak u dvou z 20ti se mi stalo, že se... celý příspěvek > |
 |
v jakém stadiu máte melouny?, 24.7.2008 No krááása!!! gratuluji to jsou melounky na další rok si udělám melounkové pole letos to bude asi jen 10-15 ale těch pidi je tam mnoho, ale myslím, že v takové zimě nedoujdou.Takže jak se tak dívám-meloun je vlastně naprosto nenáročný-tedy,... celý příspěvek > |
 |
kiwano, 24.7.2008 Prosím a odkud máte sazenice?moc děkuji |
 |
Pěstování melounů v Praze, 24.7.2008 Tak po nějakém dni vydím:))) že sklenice je blbost-ty brďo koukám, koukám a oni rostou tak rychle... dva co jsem měla větší už jsou jako 2 velké grepy a ty ostatní jsou grep:)) příští rok budu tedy opravdu chytřejší-dříve nasadit to určitě a jak... celý příspěvek > |
 |
Celer 2, 20.7.2008 Moc děkuji-už jsem chytřejší:)) letos jich mám asi 24 a je to málo:)))) takže na rok jich nasadím více-je takový hubenější, ale statný.Ještě mě napadlo když sadíte mrkvičku pokud tedy-jak to děláte aby byla dál od sebe když je v pytlíku tolik... celý příspěvek > |
 |