Příspěvky uživatele - 28.103

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 17.7.2021
Prosím ještě jednou pro blbého =). Jakou formu hnojení dusíku byste doporučoval pro rajčata/papriky? ledek vápenatý / močovinu / síran amonný? Děkuji za upřesnění.
Problem s rajcaty, 16.7.2021
C.1 podle mě důsledek mokrých listů. Může to být i plíseň? - preventivně bych oškubal ty postižené lístky a postříkal 0,3% peroxidem vodíku. C.2 vypadá jako rostlinka ve stresu. Já jsem však amatér. Počkejte ještě na další zpětnou vazbu
Vlastní výroba nástrahy na slimáky, 15.7.2021
Já jsem na kompost vyhodil spodní listy od salátů a ta smečka slimáků, co se tam objevila... Napočítal jsem jich 64
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 15.7.2021
Pardon, plod a květ jedna odměrka, oranžový krystalon 2 odměrky. Blbnu. Takhle to mají myslím v návodu
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 15.7.2021
Já (zakladatel tematu) jsem hnojil Kristalonem start buďto každé tři dny poloviční dávkou (zapomocí odměrky) a nebo pokud jsem zapomněl, tak po týdnu celou odměrkou... Domnívám se, že u hnojiva plod a květ se hnojí dvěma odměrkami na 10L?... celý příspěvek >
Mšice zrušit, 13.7.2021
Super, příští rok zakládám varnu! =)
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 13.7.2021
Měl bych dodat, že pěstuji rajčata pouze na jeden výhon. Jak měníte hnojivo v průběhu vegetace teda Vy? Víte to nějak poměrově prosím NPK? Ten fosfor, ten je pouze na kořenový systém? Díky =)
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 12.7.2021