|
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 17.7.2021 Prosím ještě jednou pro blbého =). Jakou formu hnojení dusíku byste doporučoval pro rajčata/papriky?
ledek vápenatý / močovinu / síran amonný?
Děkuji za upřesnění. |
 |
Problem s rajcaty, 16.7.2021 C.1 podle mě důsledek mokrých listů. Může to být i plíseň? - preventivně bych oškubal ty postižené lístky a postříkal 0,3% peroxidem vodíku.
C.2 vypadá jako rostlinka ve stresu.
Já jsem však amatér. Počkejte ještě na další zpětnou vazbu
|
 |
|
 |
Vlastní výroba nástrahy na slimáky, 15.7.2021 Já jsem na kompost vyhodil spodní listy od salátů a ta smečka slimáků, co se tam objevila...
Napočítal jsem jich 64 |
 |
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 15.7.2021 Pardon, plod a květ jedna odměrka, oranžový krystalon 2 odměrky. Blbnu.
Takhle to mají myslím v návodu |
 |
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 15.7.2021 Já (zakladatel tematu) jsem hnojil Kristalonem start buďto každé tři dny poloviční dávkou (zapomocí odměrky) a nebo pokud jsem zapomněl, tak po týdnu celou odměrkou...
Domnívám se, že u hnojiva plod a květ se hnojí dvěma odměrkami na 10L?... celý příspěvek > |
 |
Mšice zrušit, 13.7.2021 Super, příští rok zakládám varnu! =) |
 |
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 13.7.2021 Měl bych dodat, že pěstuji rajčata pouze na jeden výhon.
Jak měníte hnojivo v průběhu vegetace teda Vy? Víte to nějak poměrově prosím NPK?
Ten fosfor, ten je pouze na kořenový systém?
Díky =)
|
 |
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 12.7.2021 =). Já se chtěl toho hnojiva start nejdříve zbavit. Každopádně tohle je můj druhý rok, co něco pěstuji. Ten první, ten byl dost ostudný. Všechno mi pokosila plíseň.
V porovnání s minulým rokem, mám tenhle rok "žně". Vzhledek k tomu že mám asi 70... celý příspěvek > |
 |
Ideální poměr živin N-P-K pro největší úrodu rajčat / paprik, 12.7.2021 to nikdo neví. můžeme si hodit kostkou |
 |