Příspěvky uživatele - 33.65

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Štěně 5 měsíců, 8.2.2019
Zdravím Vás všechny co si můj příspěvek přečtete a přidáte svou radu nebo názor... v první řadě chci jen upozornit na to že nechci psa tlumit jak mi tu bylo řečeno.hledám jen způsob jak mu dopomoct aby zvládal samotu lépe... samozřejmě pokračujeme... celý příspěvek >
Štěně 5 měsíců, 8.2.2019
Zdravím cikrus vyloženě nedělá jen si lehne do pelechu a pokňourává... psa už jsem měla.. měla jsem 15 let jezevčíka takže nejsem stoprocentní začátečník ale tohle je z poloviny čuvač či co a ty jsou velice kontaktní a chtějí být s pánem každou... celý příspěvek >
Štěně 5 měsíců, 8.2.2019
Při vší úctě k vám..pes žije 12 let a on se musí naučit být doma sám..nemůžu ho celý jeho život někde nechávat u lidí... nejde o to že bych to chtěla řešit chemicky ale pokud vím tak napříjklad Adaptil je i na úzkost u psů a on evidentně úplně cajk... celý příspěvek >
Štěně 5 měsíců, 7.2.2019 Obsahuje fotku
Toho má už co přišel... a bednu s hračkama vedle pelechu...
Štěně 5 měsíců, 7.2.2019
Zdravím zkusila, ikdyž dostane kost.. hned jak zjistí že jdeme pryč okamžitě všeho nechá a už u oblékání trochu dělá herečku. Už byl vpohodě ale to bychom nikdy nesměli být nemocní :D zkouším ho to naučit znovu ale už se mu nějak nechce je to... celý příspěvek >
Štěně 5 měsíců, 6.2.2019 Obsahuje fotku
Zdravím všechny pejskaře, potřebuji poradit, máme doma křížence borderky a slovenského čuvače, učili jsme ho doma samotného ale je to tvrdohlavec a hodně štěkal, vyl a kňučel, už to vypadalo dobře ale pak dcera byla nemocná a zůstali jsme doma cca... celý příspěvek >
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz