Příspěvky uživatele - 190.105

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Padání peří, 6.10.2015
Vyhledala jsem. Pochopila-li jsem to správně, je to normální. Jsem trouba. Děkuji moc. :o)
Padání peří, 6.10.2015
Dobrý den, moc vás tu prosím o radu či pomoc. Jsem začátečník, mám už rok a půl staré zdrobnělé Velsumky - 7 slepiček a 1 kohoutka . Nakonec přes všechny peripetie jsem si vypiplala pěkné hejno, vše bylo už zaběhnuté a v pořádku. Jenže... celý příspěvek >
Vápenka?, 2.9.2014
Děkuji, děkuji, Libore. Spadl mi doslova kámen ze srdce. Mějte se pěkně.
Vápenka?, 26.8.2014 Obsahuje fotku
vápenka?
Vápenka?, 26.8.2014 Obsahuje fotku
Prosím, je tohle vápenka?
Jak naučit slepice hřadovat, 25.8.2014
Tak to asi vypadá, že tím "problémem" je 1 slepička, ta nejčervenější. Zřejmě má nejhorší postavení v hejně, vyhánějí ji, a to jak ostatní slepičky tak kohoutek. Jediná nemá místo na hřadu, i když by tam chtěla a místo tam je, a každý večer jediná... celý příspěvek >
Jak naučit slepice hřadovat, 22.8.2014
Snažím se je pozorovat a zjistit o co jde, nevím. Teď to zase vypadá, že ty 2 slepičky, co se rvou, jsou špatně přijímány ostatními. Všimla jsem si, že už několikrát zůstávají před kurníkem a nechtějí do něj. Včera jsem je do něj zahnala a zase se... celý příspěvek >
Kurník, 20.8.2014
Moc hezké, Tibore.
Jak naučit slepice hřadovat, 17.8.2014
Náhodou, jste v léčení úspěšná, což je obdivuhodné. Pozoruji je a snažím se zjistit, co je mezi nimi za problém. Může to být tím kurníkem, pořád ještě nemají každá svoje místo, pokaždé jsou na hřadu nebo mimo něj jinde než v den předešlý. Nebo... celý příspěvek >
Jak naučit slepice hřadovat, 13.8.2014