Příspěvky uživatele - 96.58

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Mrtvý králíček, 16.8.2017
Jakou máte výšku kotce?
Mrtvý králíček, 10.8.2017
Jsem začátečník a nechci každým mým dotazem zaplavovat vlákno... samozřejmě, že živým. V tomto vláknu aspoň vidíte naše ne/pokroky. Mohu požádat i o odpověď na ten časopis? Koupila jsem si Chovatele. Existuje i jiný o drůbeži a kralicích? Dekuji
Mrtvý králíček, 3.8.2017 Obsahuje fotku
Výběh
Mrtvý králíček, 3.8.2017
Děkuji za odpověď, já se nezkušené zeptám a Vy se čertite... Podívejte se, jak vypadá výběh, je zabezpečen ze všech stran, na noc se všichni vrátili do králíkárny. Chtěla jsem sirotkovi dopřát více místa a výběhu s ostatními.
Mrtvý králíček, 2.8.2017
Děkuji za odpověď, jaké predátory máte na mysli, výběh je po všech stranách a poklop zabezpečen? Mohu tedy přes den přidat samotného králíčka, dnes byl s nimi 3 hodiny, ale zajímá mě celý den bez mléka. Bude mít odvahu se napít od jiné samice nebo... celý příspěvek >
Mrtvý králíček, 2.8.2017 Obsahuje fotku
Dnes mají králíci měsíc, panují velká hořká a já se ptám, když samici a jejich 7 králíčku jsme dali do výběhu na nás travnik, zda doporučite je nechat přes noc venku - od rána jsou venku a vyhrabali důlek, mám strach, aby neutekli, ale to by mohli i... celý příspěvek >
Velká samice, problém s poskočením, 26.7.2017
Máme samici berana a nás samec je jiného plemene (menší) a nedaří se mu ji poskocit.samice se nebrání, ale on je prostě mimo otvor. Neporadite, co s tím?
Prodáváte králičí maso, 25.7.2017
Známý tez prodává za 130 Kč/kilo, granulované. My granulemi nekrmíme, jsem proti.
Prodáváte králičí maso, 24.7.2017