Příspěvky uživatele - 209.55

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Chov krůt, 22.8.2013
Dobrý den, ještě jednou Vám děkuji za instruktáž i seznam chovatelů v Rakousku. Když to tak popisujete, tak odchov krůťat opravdu nevypadá složitě. Je to tak jak píšete. Myslíme si, že můžeme přírodu obejít a pak koukáme jako já nyní, jak nám... celý příspěvek >
Chov krůt, 21.8.2013
Moc děkuji za radu. Pro letošní rok už žádné krůty neplánuji, už proto, že v půdě na zahradě bude plno bakterií, virů a podobných neřádů. Takže půdu nechám vymrznout přes zimu a pak uvidím. Jsem chovatel začátečník, mám obavy, zda bych odchov od... celý příspěvek >
Chov krůt, 20.8.2013
Díky za parádní insruktáž o chovu krůt. Prosím, ještě se zeptám, kde nakupujete jmenované krůty? V mém okolí se dají koupit opravdu jen brojlerové širokoprsé krůty a po letošních zkušenostech nikdy více!!! Já sama nechci krůťata odchovávat. A nyní... celý příspěvek >
Chov krůt, 19.8.2013
Vy popisujete můj problém s krůtami. Už jsem vystřídala čtvery léčiva. Dá se říci, že co jsem krůťata 3.6.dovezla, tak je s týdeními přestávkami přeléčuji. Spousta peněz, starostí. V současnosti mají 3 krůty z osmi znovu průjem. Už si nemyslím, že to... celý příspěvek >
Chov krůt, 18.8.2013
Je důležité sledovat trus u krůt. Pokud je žlutý a napěněný, je krůta nemocná, po čase malátná, straní se hejna, sedí ve vodě, rychle hyne, játra jsou se žluto zelenými fleky. Jedná se o černohlavost. Těžko s touto nemocí bojovat. Musíte si uvědomit,... celý příspěvek >
Odčervování slepic, 15.8.2013
Hmm, že je to antibiotikum pravil veterinář. Každopádně mi dnes také potvrdil, že k odčervování je Entizol nesmyslný. A vajíčka po takovém "odčervení" jsou určitě Mňam. Mirka.