Příspěvky uživatele - 138.136

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Čím je napadená švestka, 27.10.2019
Zdravím a děkuji všem za reakce. Co se týká dalšího postupu (odstranění plodů a zaschlých větví, případně postřik kuprikolem a na jaře fungicid a insekticid), tak tam je postup stejný v obou případech? Jsem v tomto laik. Děkuji, mh
Čím je napadená švestka, 26.10.2019 Obsahuje fotku
další foto 5
Čím je napadená švestka, 26.10.2019 Obsahuje fotku
další foto 3
Čím je napadená švestka, 26.10.2019 Obsahuje fotku
foto 4
Čím je napadená švestka, 26.10.2019 Obsahuje fotku
další foto
Čím je napadená švestka, 26.10.2019 Obsahuje fotku
Dobrý den, chtěl bych požádat zkušenější zahradníky o radu, co letos napadlo mou slivoň (odrůda Stanley). Prosím také o doporučení čím a kdy ošetřit, aby příští rok nedopadlo stejně. Prakticky celá úroda letos odešla. Děkuji, Hýbl
Jedle korejska - barva sisek, 15.5.2018 Obsahuje fotku
Podle ceho se pozna? Kupoval jsem ji v Brne v Agro Turany... Jaky je mezi nimi prosim rozdil? Posilam jeste jedno foto... Dekuji
Jedle korejska - barva sisek, 15.5.2018 Obsahuje fotku
Zdravim, chtel bych se vas zeptat, jake mate barvy sisek u jedle korejske nebo mozna lepe, kdy se barvi do modra. Moje mela loni prvnich par sisek, ale vsechny postupne hnedly a opadaly. Letos nasadila sisek vice a nektere take hnednou, ale je tam... celý příspěvek >
Okrasny kontryhel?, 8.5.2018
To by mohlo byt ono. Kouknu, dekuji za tip. Hybl
Okrasny kontryhel?, 8.5.2018