Příspěvky uživatele - 116.124

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Osychání picea glauca, 14.7.2020 Obsahuje fotku
Kdo mi prosím poradí, mám asi 1rok tento smrk, Picea glauca, který letos začal z jedné strany osychat a opadávat a z druhé roste, je to vidět, že tam má malé krásně zelené přírustky Zda bych to neměla nějak přihnojit než to začne opadávat i z té... celý příspěvek >
Jabloně vřetena, 26.4.2020
Prosím o radu, nejsem odborník ale chtěla bych nasadit na délku asi 6 metrů jabloně vřetena a nevím zda si mám koupit   jabloně na podnoži M 9 nebo to musí být stromky přímo s oznečením "vřetena".Kolik jich na tuto délku mám nasadit a jestli mi... celý příspěvek >
Angrešt choroba, 28.4.2019 Obsahuje fotku
Kdo prosím poradi co chybi nebo o jakého škůdce se jedná, angrešt očividně neprospívá, kroutí se listy pak začnou žloutnout a pak se objevily hnědé skvrny na listech a zdá se mi že se to přenáší jelikož jsou nasazené vedle sebe a nejprve to bylo jen... celý příspěvek >
Hortensie drsná Anthony Bullivent, 24.7.2018
Právě teď krásně kvete, je to keř asi 3roky starý a loni po zimě se zdálo že nepřežil ale vyplatilo se počkat a letos krásně obrazil a dokonce vedle je ještě jedna menší rostlina a jen nevím zda se vysemenila či jinak rozrostla.
Určení odrůdy, 17.7.2018 Obsahuje fotku
Pozná prosím někdo tuto odrůdu jablek, které jsou už teď zralé a chutné
Mladá hruška, 17.6.2018 Obsahuje fotku
Prosím poraďte, na podzim loňského roku jsem zasadila tuto hrušku, zimu přežila úplně v pořádku na jaře byla krásně zelená a nyní evidentně chřadne opadává listí nebo je zkroucené, při prohlídce jsem žádného škůdce nenašla a jelikož ji mám na chalupě... celý příspěvek >
Sasanka, 17.6.2018